OT-14-DT
OT-16-DT
OT-15-DT: D-tec Flexitrailer
Op deze pagina vind je alle informatie over OT–15–DT, een D-tec Flexitrailer.
Het is een
containercarrier uit 2015.
De APK van deze Flexitrailer vervalt op 09-05-2026 (over ruim 8 maanden).
LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.
Specificaties van de OT-15-DT
Algemeen
Voertuigsoort |
Oplegger |
Inrichting |
Containercarrier |
Merk |
D-tec |
Model |
Flexitrailer |
Kenteken |
OT-15-DT, OT–15–DT, OT 15 DT (gespeld: Otto Theodoor Één Vijf Dirk Theodoor) |
Type |
VCC-01 |
Uitvoering |
DBAA |
Typegoedkeuringsnummer |
e4*2007/46*0082*04 |
Variant |
F |
Europese voertuigcategorie |
O4 |
Plaats chassisnummer |
r. balk |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0591-1052 cm
Lengte (L): 0696-1404 cm
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 730-1200 cm
|
Schadeverleden |
Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
02-05-2025 (ruim 4 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
31-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
17-06-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
09-05-2026 (over ruim 8 maanden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
31-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OT15DT
|
17-06-2015 |
Eerste toelating |
17-06-2016 |
Vorige vervaldatum apk |
31-01-2022 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
31-01-2022 |
Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
31-01-2022 |
Vorige aanvang tenaamstelling |
21-02-2023 |
Vorige vervaldatum apk |
21-02-2024 |
Vorige vervaldatum apk |
02-04-2025 |
Vorige vervaldatum apk |
02-05-2025 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
09-05-2026 |
Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
37.185 kg |
Massa leeg voertuig |
5815 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
43.000 kg |
Wielbasis |
1052 cm |
Breedte voertuig |
255 cm |
Technische maximale massa voertuig |
43.000 kg |
Hoogte voertuig |
110 cm |
Lengte voertuig (minimum) |
696 cm |
Lengte voertuig (maximum) |
1404 cm |
Wielbasis voertuig (minimum) |
591 cm |
Wielbasis voertuig (maximum) |
1052 cm |
Schadeverleden |
Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
APK-gebreken van de OT15DT
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
21-02-2022 10:01 |
Band beschadigd |
21-02-2022 10:01 |
Stadslicht werkt niet (goed) |
21-02-2022 10:01 |
Schokdemper werkt niet (goed) |
21-02-2022 10:01 |
Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
21-02-2022 10:01 |
Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd |
25-03-2024 12:17 |
Band onvoldoende profiel |
25-03-2024 12:17 |
Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
25-03-2024 12:17 |
Lijnmarkering niet volgens voorschriften |
25-03-2024 12:17 |
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Schades bekijken van deze D-tec Flexitrailer.
Bijwerkdatum OT-15-DT
De gegevens van deze D-tec Flexitrailer met kenteken OT15DT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.
Wat wil je doen met deze D-tec Flexitrailer?
Schadeverleden van de OTÂ 15Â DT
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2015?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OT15DT weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan OTÂ 15Â DT, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer D-tec Flexitrailer op voertuig-zoeker.nl
D-tec Flexitrailer opleggers
- 2.780 D-tec Flexitrailer opleggers
- Bekijk D-tec Flexitrailer opleggers.
- 6.647 D-tec opleggers
- Bekijk D-tec opleggers.
D-tec Flexitrailer containercarriers
- 2.230 D-tec Flexitrailer containercarriers
- Bekijk D-tec Flexitrailer containercarriers.
- 4.115 D-tec containercarriers
- Bekijk D-tec containercarriers.
De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn:
D-tec Flexitrailer,
D-tec Portmaster,
D-tec Fv2006,
D-tec Ft-43-03v en
D-tec Containercarrier.