Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | D-tec |
Model | Flexitrailer |
Kenteken | OT-44-SP, OT–44–SP, OT 44 SP (gespeld: Otto Theodoor Vier Vier Simon Pieter) |
Type | VCC-01 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0740-1144 cm Lengte (L): 0956-1360 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 823-1227 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 14-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 24-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 09-06-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 26-01-2026 (over bijna 5 maanden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 17-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OT44SP |
|
09-06-2017 | Eerste toelating |
09-06-2018 | Vorige vervaldatum apk |
17-01-2023 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
24-01-2023 | Eerste tenaamstelling in nederland |
24-01-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
09-02-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
14-04-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
26-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
26-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
26-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
Laadvermogen | 38.355 kg |
Massa leeg voertuig | 4645 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 43.000 kg |
Breedte voertuig | 250 cm |
Technische maximale massa voertuig | 43.000 kg |
Lengte voertuig (minimum) | 956 cm |
Lengte voertuig (maximum) | 1360 cm |
Wielbasis voertuig (minimum) | 740 cm |
Wielbasis voertuig (maximum) | 1144 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 16.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
26-01-2023 16:44 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
26-01-2023 16:44 | Stadslicht werkt niet (goed) |
09-01-2024 16:37 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
09-01-2024 16:37 | Retroreflector vertoont gebrek |
09-01-2024 16:37 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze D-tec Flexitrailer.
De gegevens van deze D-tec Flexitrailer met kenteken OT44SP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT44SP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OT-44-SP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–44–SP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 4 in OT44SP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTSP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OTÂ 44Â SP, gebruik dan onderstaande zoekbox: