OR-30-PL OR-32-PL

OR-31-PL: D-tec Flexliner

OR-31-PL Op deze pagina vind je alle informatie over OR–31–PL, een D-tec Flexliner. Het is een kiepwagen uit 2018. De APK van deze Flexliner vervalt op 24-12-2025 (over bijna 4 maanden).

Wat wil je doen met OR-31-PL?

infoverkopentools

Specificaties van de OR-31-PL

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Kipper (kiepwagen)
Merk D-tec
Model Flexliner
Kenteken OR-31-PL, OR–31–PL, OR 31 PL (gespeld: Otto Rudolf Drie Één Pieter Lodewijk)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk by hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze D-tec Flexliner opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-12-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-12-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Vervaldatum APK 24-12-2025 (over bijna 4 maanden)

Tijdlijn van de OR31PL

21-12-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
21-12-2018 Eerste toelating
14-11-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
21-12-2021 Vorige vervaldatum apk
16-05-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
21-12-2022 Vorige vervaldatum apk
21-12-2023 Vorige vervaldatum apk
21-12-2024 Vorige vervaldatum apk
24-12-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Flexliner opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 37.970 kg
Massa leeg voertuig 6030 kg
Toegestane maximum massa voertuig 44.000 kg
Wielbasis 795 cm
Lengte voertuig 1026 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 920 cm
Technische maximale massa voertuig 44.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Flexliner opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze D-tec Flexliner opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze D-tec Flexliner opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 10
Carrosserie (omschrijving) Kipper
Schadeverleden Schades van deze D-tec Flexliner opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 17.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Flexliner opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D-tec Flexliner opvragen

APK-gebreken van de OR31PL

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

09-12-2021 14:47 Band beschadigd
08-11-2022 15:29 Lijnmarkering niet volgens voorschriften

Schades bekijken van deze D-tec Flexliner.

Bijwerkdatum OR-31-PL

De gegevens van deze D-tec Flexliner met kenteken OR31PL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Flexliner?

Schadeverleden van de OR 31 PL

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR31PL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Flexliner (OR31PL)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OR-31-PL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–31–PL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MR-31-PL, een Yamaha Xj650 Maxim motorfiets uit 1982.
  2. Verandering op plek 1: WR-31-PL, een Dethleffs Rg4 aanhangwagen uit 1997.
  3. Verandering op plek 2: OP-31-PL, een Krone N/a oplegger uit 2017.
  4. Verandering op plek 2: OS-31-PL, een Krone Sd oplegger uit 2014.
  5. Verandering op plek 3: OR-21-PL, een Van hool 3-assige oplegger oplegger uit 2018.
  6. Verandering op plek 3: OR-41-PL, een Van der peet Vlieggewicht oplegger uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: OR-30-PL, een Kassbohrer Silolegend oplegger uit 2018.
  8. Verandering op plek 4: OR-32-PL, een Krone N/a oplegger uit 2018.
  9. Verandering op plek 5: OR-31-NL, een Tijhof T0 8000 oplegger uit 2018.
  10. Verandering op plek 5: OR-31-RL, een Max trailer N/a oplegger uit 2018.
  11. Verandering op plek 6: OR-31-PK, een Knapen K100 oplegger uit 2018.
  12. Verandering op plek 6: OR-31-PN, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2018.

Meer kentekens met O, R, P en L

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, P en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 1 in OR31PL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORPL-kentekens.

9 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

21-12-2018 (bijna 7 jaar geleden):
  1. OR-05-RP: Veldhuizen P45-4
  2. OR-11-PT: Schmitz cargobull N/a
  3. OR-18-RR: Krone N/a
  4. OR-26-RP: Max trailer N/a
  5. OR-29-RF: Schmitz cargobull N/a
  6. OR-86-RJ: Web trailer N/a
  7. OS-19-NH: Kempf Skm
  8. OV-15-LN: Chereau N/a
  9. OV-51-JF: Chereau N/a

Meer D-tec Flexliner op voertuig-zoeker.nl

D-tec Flexliner opleggers

zeven D-tec Flexliner opleggers
Bekijk D-tec Flexliner opleggers.
6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Flexliner kippers

zeven D-tec Flexliner kippers
Bekijk D-tec Flexliner kippers.
59 D-tec kippers
Bekijk D-tec kippers.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.