OS-54-NY OS-56-NY

OS-55-NY: D-tec Fv2006

OS-55-NY Op deze pagina vind je alle informatie over OS–55–NY, een D-tec Fv2006. Het is een tankwagen uit 2021. De APK van deze Fv2006 vervalt op 31-01-2026 (over bijna 5 maanden).

Wat wil je doen met OS-55-NY?

infoverkopentools

Specificaties van de OS-55-NY

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk D-tec
Model Fv2006
Kenteken OS-55-NY, OS–55–NY, OS 55 NY (gespeld: Otto Simon Vijf Vijf Nico Ypsilon)
Type VTT-01
Uitvoering HVBAG
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0648*06
Variant T
Europese voertuigcategorie O4
Schadeverleden Schades van deze D-tec Fv2006 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-01-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 27-01-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 27-01-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Vervaldatum APK 31-01-2026 (over bijna 5 maanden)

Tijdlijn van de OS55NY

27-01-2021 Eerste tenaamstelling in nederland
27-01-2021 Eerste toelating
27-01-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
27-01-2022 Vorige vervaldatum apk
27-01-2023 Vorige vervaldatum apk
31-01-2024 Vorige vervaldatum apk
31-01-2025 Vorige vervaldatum apk
31-01-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Fv2006 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 40.193 kg
Massa leeg voertuig 7807 kg
Toegestane maximum massa voertuig 48.000 kg
Wielbasis 742 cm
Lengte voertuig 1065 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 919 cm
Technische maximale massa voertuig 48.000 kg
Hoogte voertuig 395 cm
Schadeverleden Schades van deze D-tec Fv2006 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze D-tec Fv2006 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze D-tec Fv2006 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 11
Carrosserie (omschrijving) Tankwagen
Schadeverleden Schades van deze D-tec Fv2006 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 18.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Fv2006 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D-tec Fv2006 opvragen

Bijwerkdatum OS-55-NY

De gegevens van deze D-tec Fv2006 met kenteken OS55NY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Fv2006?

Schadeverleden van de OS 55 NY

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2021? Of wil je de gedetailleerde waarde van OS55NY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Fv2006 (OS55NY)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OS-55-NY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OS–55–NY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MS-55-NY, een Yamaha Fzr 600 motorfiets uit 1994.
  2. Verandering op plek 1: PS-55-NY, een witte Volkswagen 231933 kampeerauto personenauto uit 1973.
  3. Verandering op plek 2: OR-55-NY, een Krone N/a oplegger uit 2018.
  4. Verandering op plek 2: OT-55-NY, een Kassbohrer Maxima oplegger uit 2022.
  5. Verandering op plek 3: OS-45-NY, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2021.
  6. Verandering op plek 3: OS-65-NY, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2019.
  7. Verandering op plek 4: OS-54-NY, een D-tec Fv2006 oplegger uit 2021.
  8. Verandering op plek 4: OS-56-NY, een D-tec Fv2006 oplegger uit 2021.
  9. Verandering op plek 5: OS-55-LY, een Krone N/a oplegger uit 2020.
  10. Verandering op plek 5: OS-55-PY, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2021.
  11. Verandering op plek 6: OS-55-NX, een Kassbohrer Multicont oplegger uit 2021.
  12. Verandering op plek 6: OS-55-NZ, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2021.

Meer kentekens met O, S, N en Y

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, S, N en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 5 in OS55NY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OSNY-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

27-01-2021 (ruim 4½ jaar geleden):
  1. 25-54-ZZ: Nooteboom Mpl-97-06v
  2. 25-55-ZZ: Nooteboom If-1
  3. OS-01-PJ: Trias 713-450
  4. OS-02-PJ: Trias 713-450
  5. OS-08-JL: Kuiper Plsd
  6. OS-10-PF: Welgro N/a
  7. OS-10-PJ: Schwingenschloegel Dstk..c..
  8. OS-15-NX: Schmitz cargobull N/a
  9. OS-18-NX: Schmitz cargobull N/a
  10. OS-25-JZ: Kassbohrer Kippsilo
  11. OS-35-NV: Schmitz cargobull N/a
  12. OS-49-PH: Van hool 3-assige oplegger
  13. OS-50-NY: Schmitz cargobull N/a
  14. OS-57-PH: Draco Txa 122
  15. OS-63-PH: Knapen K200
  16. OS-64-NY: D-tec Flexitrailer
  17. OS-69-PG: Schmitz cargobull N/a
  18. OS-70-PG: Schmitz cargobull N/a
  19. OS-71-PG: Schmitz cargobull N/a
  20. OS-72-PG: Schmitz cargobull N/a
  21. OS-73-PD: Knapen K100
  22. OS-73-PG: Schmitz cargobull N/a
  23. OS-78-PH: Kassbohrer Silolegend
  24. OS-80-PH: Schmitz cargobull N/a
  25. OS-81-NV: Renders F08fj3hwsa
  26. OS-81-NZ: Chereau N/a
  27. OS-96-PH: Trias 713-450
  28. OV-10-HL: Van hool 3-assige oplegger
  29. OV-66-LB: Van hool 3-assige oplegger

Meer D-tec Fv2006 op voertuig-zoeker.nl

D-tec Fv2006 opleggers

662 D-tec Fv2006 opleggers
Bekijk D-tec Fv2006 opleggers.
6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Fv2006 tankwagens

661 D-tec Fv2006 tankwagens
Bekijk D-tec Fv2006 tankwagens.
713 D-tec tankwagens
Bekijk D-tec tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.