Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Tankwagen |
Merk | D-tec |
Model | Fv2006 |
Kenteken | OT-97-RX, OT–97–RX, OT 97 RX (gespeld: Otto Theodoor Negen Zeven Rudolf Xantippe) |
Type | VTT-01 |
Uitvoering | HVBAG |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0648*09 |
Variant | T |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Fv2006 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 01-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 01-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 01-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 01-02-2026 (over bijna 5 maanden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 03-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OT97RX |
|
03-01-2023 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
01-02-2023 | Eerste tenaamstelling in nederland |
01-02-2023 | Eerste toelating |
01-02-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
01-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
01-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
01-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Fv2006 opvragen |
Laadvermogen | 40.685 kg |
Massa leeg voertuig | 7315 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 48.000 kg |
Wielbasis | 742 cm |
Lengte voertuig | 1065 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 919 cm |
Technische maximale massa voertuig | 48.000 kg |
Hoogte voertuig | 395 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Fv2006 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Fv2006 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Fv2006 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 11 |
Carrosserie (omschrijving) | Tankwagen |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Fv2006 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Fv2006 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Fv2006 opvragen |
De gegevens van deze D-tec Fv2006 met kenteken OT97RX (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2023? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT97RX weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OT-97-RX. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–97–RX één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, R en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 7 in OT97RX vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTRX-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OTÂ 97Â RX, gebruik dan onderstaande zoekbox: