Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw) |
Merk | D-tec |
Model | Mt 3l |
Kenteken | OF-31-JT, OF–31–JT, OF 31 JT (gespeld: Otto Ferdinand Drie Één Jan Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. dwarsbalk 210 cm a. hart koppeling |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0717-0933 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 805-1112 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Mt 3l opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 29-08-2008 (ruim 17 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 16-12-1997 (bijna 28 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 16-12-1997 (bijna 28 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 14-11-2025 (over ruim 2 maanden) |
Tijdlijn van de OF31JT |
|
16-12-1997 | Eerste tenaamstelling in nederland |
16-12-1997 | Eerste toelating |
29-08-2008 | Huidige aanvang tenaamstelling |
05-11-2021 | Vorige vervaldatum apk |
05-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
10-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
14-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Mt 3l opvragen |
Laadvermogen | 37.500 kg |
Massa leeg voertuig | 5500 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 43.000 kg |
Wielbasis | 75 cm |
Breedte voertuig | 248 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 75 cm |
Technische maximale massa voertuig | 43.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Mt 3l opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Mt 3l opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Mt 3l opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Mt 3l opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 16.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Mt 3l opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Mt 3l opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
28-10-2019 13:56 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
08-10-2020 13:31 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
02-11-2021 16:05 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
26-10-2023 15:55 | Remverschil op 1 as te groot |
26-10-2023 15:55 | Luchtlekkage systeemfunctionaliteit aangetast |
26-10-2023 15:55 | Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Schades bekijken van deze D-tec Mt 3l.
De gegevens van deze D-tec Mt 3l met kenteken OF31JT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1997? Of wil je de gedetailleerde waarde van OF31JT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OF-31-JT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OF–31–JT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, F, J en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 1 in OF31JT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OFJT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OFÂ 31Â JT, gebruik dan onderstaande zoekbox: