Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | D-tec |
Model | Portmaster |
Kenteken | OP-15-BS, OP–15–BS, OP 15 BS (gespeld: Otto Pieter Één Vijf Bernard Simon) |
Type | VCC-01 |
Uitvoering | DBAA |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0082*05 |
Variant | P |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op r. balk |
Bijzonderheden |
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0958-1200 cm Lengte (L): 1085-1323 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 20-01-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 20-01-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 20-01-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 13-02-2026 (over ruim 5 maanden) |
Tijdlijn van de OP15BS |
|
20-01-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
20-01-2016 | Eerste toelating |
20-01-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
23-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
25-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
02-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
13-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Portmaster opvragen |
Laadvermogen | 38.184 kg |
Massa leeg voertuig | 4816 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 43.000 kg |
Wielbasis | 882 cm |
Breedte voertuig | 247 cm |
Technische maximale massa voertuig | 43.000 kg |
Hoogte voertuig | 152 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 16.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
11-01-2019 10:46 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
25-01-2022 10:46 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
25-01-2022 10:46 | Band onvoldoende profiel |
25-01-2022 10:46 | Achterlicht werkt niet (goed) |
25-01-2022 10:46 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
22-12-2022 12:24 | Band onvoldoende profiel |
22-12-2022 12:24 | Achterlicht werkt niet (goed) |
22-12-2022 12:24 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Schades bekijken van deze D-tec Portmaster.
De gegevens van deze D-tec Portmaster met kenteken OP15BS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP15BS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-15-BS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–15–BS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, B en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 5 in OP15BS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPBS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 15Â BS, gebruik dan onderstaande zoekbox: