Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | D-tec |
Model | Portmaster |
Kenteken | OP-18-DL, OP–18–DL, OP 18 DL (gespeld: Otto Pieter Één Acht Dirk Lodewijk) |
Type | VCC-01 |
Uitvoering | DBAA |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0082*06 |
Variant | P |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op r. balk |
Bijzonderheden |
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0958-1200 cm Lengte (L): 1085-1323 cm In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 55172 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 12-02-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 12-02-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 12-02-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 04-04-2026 (over bijna 7 maanden) |
Tijdlijn van de OP18DL |
|
12-02-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
12-02-2016 | Eerste toelating |
12-02-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
16-03-2022 | Vorige vervaldatum apk |
04-04-2023 | Vorige vervaldatum apk |
04-04-2024 | Vorige vervaldatum apk |
04-04-2025 | Vorige vervaldatum apk |
04-04-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Portmaster opvragen |
Laadvermogen | 38.376 kg |
Massa leeg voertuig | 4624 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 43.000 kg |
Wielbasis | 882 cm |
Breedte voertuig | 247 cm |
Technische maximale massa voertuig | 43.000 kg |
Hoogte voertuig | 142 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 16.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
02-03-2020 16:17 | Band beschadigd |
04-04-2022 11:31 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
03-04-2023 11:07 | Retroreflector vertoont gebrek |
03-04-2023 11:07 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
29-03-2024 13:33 | Hoofdbalk gescheurd |
Schades bekijken van deze D-tec Portmaster.
De gegevens van deze D-tec Portmaster met kenteken OP18DL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP18DL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-18-DL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–18–DL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, D en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 8 in OP18DL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPDL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 18Â DL, gebruik dan onderstaande zoekbox: