OP-22-DH OP-24-DH

OP-23-DH: D-tec Portmaster

OP-23-DH Op deze pagina vind je alle informatie over OP–23–DH, een D-tec Portmaster. Het is een containercarrier uit 2016. De APK van deze Portmaster is vervallen op 30-03-2025 (ruim 5 maanden geleden).

Wat wil je doen met OP-23-DH?

infoverkopentools

Specificaties van de OP-23-DH

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Containercarrier
Merk D-tec
Model Portmaster
Kenteken OP-23-DH, OP–23–DH, OP 23 DH (gespeld: Otto Pieter Twee Drie Dirk Hendrik)
Type VCC-01
Uitvoering DBAA
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0082*06
Variant P
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer op r. balk
Bijzonderheden afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0958-1200 cm
Lengte (L): 1085-1323 cm
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 30-12-2020 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-01-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-01-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Vervaldatum APK 30-03-2025 (ruim 5 maanden geleden)

Tijdlijn van de OP23DH

29-01-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
29-01-2016 Eerste toelating
30-12-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
24-03-2022 Vorige vervaldatum apk
30-03-2023 Vorige vervaldatum apk
30-03-2024 Vorige vervaldatum apk
30-03-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Portmaster opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 38.401 kg
Massa leeg voertuig 4599 kg
Toegestane maximum massa voertuig 43.000 kg
Wielbasis 882 cm
Breedte voertuig 247 cm
Technische maximale massa voertuig 43.000 kg
Hoogte voertuig 152 cm
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 08
Carrosserie (omschrijving) Containercarrier
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 16.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

APK-gebreken van de OP23DH

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

24-03-2021 15:47 Dragende delen misvormd of gescheurd
24-03-2021 15:47 Achterlicht werkt niet (goed)
24-03-2021 15:47 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
30-03-2022 13:53 Gevaar losraken deel aan buitenzijde
30-03-2022 13:53 Retroreflector vertoont gebrek
30-03-2022 13:53 Dragende delen misvormd of gescheurd
30-03-2022 13:53 Achterlicht werkt niet (goed)
30-03-2022 13:53 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
29-03-2023 10:46 Gevaar losraken deel aan buitenzijde
29-03-2023 10:46 Retroreflector vertoont gebrek
29-03-2023 10:46 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
29-03-2023 10:46 Dragende delen misvormd of gescheurd
29-03-2023 10:46 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
16-02-2024 10:54 Achterlicht werkt niet (goed)
16-02-2024 10:54 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
16-02-2024 10:54 Band bevat uitstekend metalen element

Schades bekijken van deze D-tec Portmaster.

Bijwerkdatum OP-23-DH

De gegevens van deze D-tec Portmaster met kenteken OP23DH (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 01-04-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Portmaster?

Schadeverleden van de OP 23 DH

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP23DH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Portmaster (OP23DH)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OP-23-DH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–23–DH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MP-23-DH, een Suzuki Vs 800 glp motorfiets uit 1993.
  2. Verandering op plek 1: RP-23-DH, een bruine Peugeot 205 Automatic b6 personenauto uit 1987.
  3. Verandering op plek 2: ON-23-DH, een Veldhuizen P29-2 oplegger uit 2014.
  4. Verandering op plek 2: OR-23-DH, een Krone N/a oplegger uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: OP-13-DH, een Knapen K100 oplegger uit 2012.
  6. Verandering op plek 3: OP-33-DH, een Krone N/a oplegger uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: OP-22-DH, een Krone N/a oplegger uit 2016.
  8. Verandering op plek 4: OP-24-DH, een D-tec Portmaster oplegger uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: OP-23-BH, een Talson F1227 oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 5: OP-23-FH, een Krone N/a oplegger uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: OP-23-DG, een Krone N/a oplegger uit 2016.
  12. Verandering op plek 6: OP-23-DJ, een Floor N/a oplegger uit 2016.

Meer kentekens met O, P, D en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, D en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 3 in OP23DH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPDH-kentekens.

Meer D-tec Portmaster op voertuig-zoeker.nl

D-tec Portmaster opleggers

865 D-tec Portmaster opleggers
Bekijk D-tec Portmaster opleggers.
6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Portmaster containercarriers

827 D-tec Portmaster containercarriers
Bekijk D-tec Portmaster containercarriers.
4.115 D-tec containercarriers
Bekijk D-tec containercarriers.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.