OP-25-BS OP-27-BS

OP-26-BS: D-tec Portmaster

OP-26-BS Op deze pagina vind je alle informatie over OP–26–BS, een D-tec Portmaster. Het is een containercarrier uit 2016. De APK van deze Portmaster is vervallen op 06-08-2025 (1 maand geleden).

Wat wil je doen met OP-26-BS?

infoverkopentools

Specificaties van de OP-26-BS

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Containercarrier
Merk D-tec
Model Portmaster
Kenteken OP-26-BS, OP–26–BS, OP 26 BS (gespeld: Otto Pieter Twee Zes Bernard Simon)
Type VCC-01
Uitvoering DBAA
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0082*05
Variant P
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer op r. balk
Bijzonderheden afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0958-1200 cm
Lengte (L): 1085-1323 cm
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-01-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 19-01-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 19-01-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Vervaldatum APK 06-08-2025 (1 maand geleden)

Tijdlijn van de OP26BS

19-01-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
19-01-2016 Eerste toelating
19-01-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
05-08-2021 Vorige vervaldatum apk
06-08-2022 Vorige vervaldatum apk
06-08-2023 Vorige vervaldatum apk
06-08-2024 Vorige vervaldatum apk
06-08-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Portmaster opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 38.184 kg
Massa leeg voertuig 4816 kg
Toegestane maximum massa voertuig 43.000 kg
Wielbasis 882 cm
Breedte voertuig 247 cm
Technische maximale massa voertuig 43.000 kg
Hoogte voertuig 152 cm
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 08
Carrosserie (omschrijving) Containercarrier
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 16.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

APK-gebreken van de OP26BS

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

02-08-2019 10:59 Wiel of band niet goed afgeschermd
02-08-2019 10:59 Dragende delen misvormd of gescheurd
02-08-2019 10:59 Achterlicht werkt niet (goed)
05-08-2020 12:00 Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften
05-08-2020 12:00 Retroreflector vertoont gebrek
05-08-2020 12:00 Wiel of band niet goed afgeschermd
05-08-2020 12:00 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren
05-08-2020 12:00 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd)
05-08-2020 12:00 Dragende delen misvormd of gescheurd
05-08-2020 12:00 Achterlicht werkt niet (goed)
05-08-2020 12:00 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
06-08-2021 11:34 Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften
06-08-2021 11:34 Wiel of band niet goed afgeschermd
06-08-2021 11:34 Band onvoldoende profiel
06-08-2021 11:34 Dragende delen misvormd of gescheurd
06-08-2021 11:34 Achterlicht werkt niet (goed)
06-08-2021 11:34 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
14-07-2022 13:45 Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften
14-07-2022 13:45 Gevaar losraken deel aan buitenzijde
14-07-2022 13:45 Wiel of band niet goed afgeschermd
14-07-2022 13:45 Dragende delen misvormd of gescheurd
14-07-2022 13:45 Achterlicht werkt niet (goed)
14-07-2022 13:45 Lijnmarkering niet volgens voorschriften
14-07-2022 13:45 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
11-07-2023 12:25 Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften
11-07-2023 12:25 Retroreflector vertoont gebrek
11-07-2023 12:25 Wiel of band niet goed afgeschermd
11-07-2023 12:25 Band onvoldoende profiel
11-07-2023 12:25 Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging
11-07-2023 12:25 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd)
11-07-2023 12:25 Dragende delen misvormd of gescheurd
11-07-2023 12:25 Achterlicht werkt niet (goed)
11-07-2023 12:25 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont

Schades bekijken van deze D-tec Portmaster.

Bijwerkdatum OP-26-BS

De gegevens van deze D-tec Portmaster met kenteken OP26BS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 08-08-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Portmaster?

Schadeverleden van de OP 26 BS

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP26BS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Portmaster (OP26BS)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OP-26-BS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–26–BS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MP-26-BS, een Ducati 900 Ss motorfiets uit 1992.
  2. Verandering op plek 1: WP-26-BS, een Flamingo Gg303 aanhangwagen uit 1996.
  3. Verandering op plek 2: ON-26-BS, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2013.
  4. Verandering op plek 2: OR-26-BS, een Draco Tza 232 oplegger uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: OP-16-BS, een D-tec Flexitrailer oplegger uit 2016.
  6. Verandering op plek 3: OP-36-BS, een Krone N/a oplegger uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: OP-25-BS, een D-tec Portmaster oplegger uit 2016.
  8. Verandering op plek 4: OP-27-BS, een D-tec Flexitrailer oplegger uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: OP-26-DS, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: OP-26-BR, een Schmitz S01 oplegger uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: OP-26-BT, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2016.

Meer kentekens met O, P, B en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, B en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 6 in OP26BS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPBS-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

19-01-2016 (bijna 10 jaar geleden):
  1. ON-44-ZN: Schmitz cargobull N/a
  2. ON-83-ZS: D-tec Combitrailer S-line ct-f22-s
  3. ON-85-ZS: D-tec Combitrailer S-line ct-521-s
  4. OP-01-BR: Veldhuizen P47-2a
  5. OP-04-BN: Schmitz cargobull N/a
  6. OP-05-BN: Schmitz cargobull N/a
  7. OP-08-BK: Schmitz cargobull N/a
  8. OP-08-DH: H.t.f. Hzo 42
  9. OP-12-BZ: Vogelzang Vo-kbs-15-30-t
  10. OP-14-BS: Knapen K20l
  11. OP-18-BX: Cuppers N/a
  12. OP-25-BS: D-tec Portmaster
  13. OP-27-BV: D-tec Combitrailer S-line ct-521-s
  14. OP-27-BX: Lamberet N/a
  15. OP-28-BX: Pacton N/a
  16. OP-32-BX: Lag N/a
  17. OP-33-BN: Krone N/a
  18. OP-37-BV: D-tec Flexitrailer
  19. OP-38-BV: D-tec Flexitrailer
  20. OP-39-BV: D-tec Flexitrailer
  21. OP-40-BV: D-tec Flexitrailer
  22. OP-54-BZ: H.t.f. Hzo 42
  23. OP-77-BX: Pacton N/a
  24. OP-80-BX: Krone N/a
  25. OP-87-BN: Schmitz cargobull N/a
  26. OP-88-BN: Schmitz cargobull N/a
  27. OP-94-BR: D-tec Combitrailer S-line ct-f22-s
  28. OS-90-XX: Schmitz cargobull N/a
  29. OV-23-LZ: Krone N/a

Meer D-tec Portmaster op voertuig-zoeker.nl

D-tec Portmaster opleggers

865 D-tec Portmaster opleggers
Bekijk D-tec Portmaster opleggers.
6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Portmaster containercarriers

827 D-tec Portmaster containercarriers
Bekijk D-tec Portmaster containercarriers.
4.115 D-tec containercarriers
Bekijk D-tec containercarriers.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.