Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | D-tec |
Model | Portmaster |
Kenteken | OP-26-BS, OP–26–BS, OP 26 BS (gespeld: Otto Pieter Twee Zes Bernard Simon) |
Type | VCC-01 |
Uitvoering | DBAA |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0082*05 |
Variant | P |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op r. balk |
Bijzonderheden |
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0958-1200 cm Lengte (L): 1085-1323 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 19-01-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-01-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 19-01-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 06-08-2025 (1 maand geleden) |
Tijdlijn van de OP26BS |
|
19-01-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
19-01-2016 | Eerste toelating |
19-01-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
05-08-2021 | Vorige vervaldatum apk |
06-08-2022 | Vorige vervaldatum apk |
06-08-2023 | Vorige vervaldatum apk |
06-08-2024 | Vorige vervaldatum apk |
06-08-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Portmaster opvragen |
Laadvermogen | 38.184 kg |
Massa leeg voertuig | 4816 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 43.000 kg |
Wielbasis | 882 cm |
Breedte voertuig | 247 cm |
Technische maximale massa voertuig | 43.000 kg |
Hoogte voertuig | 152 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 16.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
02-08-2019 10:59 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
02-08-2019 10:59 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
02-08-2019 10:59 | Achterlicht werkt niet (goed) |
05-08-2020 12:00 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
05-08-2020 12:00 | Retroreflector vertoont gebrek |
05-08-2020 12:00 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
05-08-2020 12:00 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
05-08-2020 12:00 | Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
05-08-2020 12:00 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
05-08-2020 12:00 | Achterlicht werkt niet (goed) |
05-08-2020 12:00 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
06-08-2021 11:34 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
06-08-2021 11:34 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
06-08-2021 11:34 | Band onvoldoende profiel |
06-08-2021 11:34 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
06-08-2021 11:34 | Achterlicht werkt niet (goed) |
06-08-2021 11:34 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
14-07-2022 13:45 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
14-07-2022 13:45 | Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
14-07-2022 13:45 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
14-07-2022 13:45 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
14-07-2022 13:45 | Achterlicht werkt niet (goed) |
14-07-2022 13:45 | Lijnmarkering niet volgens voorschriften |
14-07-2022 13:45 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
11-07-2023 12:25 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
11-07-2023 12:25 | Retroreflector vertoont gebrek |
11-07-2023 12:25 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
11-07-2023 12:25 | Band onvoldoende profiel |
11-07-2023 12:25 | Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging |
11-07-2023 12:25 | Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
11-07-2023 12:25 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
11-07-2023 12:25 | Achterlicht werkt niet (goed) |
11-07-2023 12:25 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
Schades bekijken van deze D-tec Portmaster.
De gegevens van deze D-tec Portmaster met kenteken OP26BS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 08-08-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP26BS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-26-BS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–26–BS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, B en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 6 in OP26BS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPBS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 26Â BS, gebruik dan onderstaande zoekbox: