Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | D-tec |
Model | Portmaster |
Kenteken | OP-26-TV, OP–26–TV, OP 26 TV (gespeld: Otto Pieter Twee Zes Theodoor Victor) |
Type | VCC-01 |
Uitvoering | DAAA |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0082*07 |
Variant | P |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op r. balk |
Bijzonderheden |
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0971-1200 cm Lengte (L): 1105-1404 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 15-01-2024 (ruim 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 05-07-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 05-07-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 08-07-2026 (over ruim 10 maanden) |
Tijdlijn van de OP26TV |
|
05-07-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
05-07-2017 | Eerste toelating |
05-07-2017 | Vorige aanvang tenaamstelling |
05-07-2021 | Vorige vervaldatum apk |
08-07-2022 | Vorige vervaldatum apk |
08-07-2023 | Vorige vervaldatum apk |
15-01-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
08-07-2024 | Vorige vervaldatum apk |
08-07-2025 | Vorige vervaldatum apk |
08-07-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Portmaster opvragen |
Laadvermogen | 38.050 kg |
Massa leeg voertuig | 4950 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 43.000 kg |
Wielbasis | 882 cm |
Breedte voertuig | 247 cm |
Technische maximale massa voertuig | 43.000 kg |
Hoogte voertuig | 135 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 16.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
27-05-2019 10:57 | Opspatafscherming ontbreekt |
20-05-2020 12:53 | Retroreflector vertoont gebrek |
08-07-2021 16:11 | Band onvoldoende profiel |
27-05-2024 14:46 | Retroreflector vertoont gebrek |
27-05-2024 14:46 | Luchtlekkage reminrichting |
27-05-2024 14:46 | Band onvoldoende profiel |
27-05-2024 14:46 | Opspatafscherming niet volgens voorschrift |
19-06-2025 16:21 | Opspatafscherming ontbreekt |
19-06-2025 16:21 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
19-06-2025 16:21 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze D-tec Portmaster.
De gegevens van deze D-tec Portmaster met kenteken OP26TV (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 10-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP26TV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-26-TV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–26–TV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, T en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 6 in OP26TV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPTV-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 26Â TV, gebruik dan onderstaande zoekbox: