Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | D-tec |
Model | Portmaster |
Kenteken | OP-52-XG, OP–52–XG, OP 52 XG (gespeld: Otto Pieter Vijf Twee Xantippe Gerard) |
Type | VCC-01 |
Uitvoering | DBAA |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0082*07 |
Variant | P |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op r. balk |
Bijzonderheden |
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0971-1200 cm Lengte (L): 1105-1404 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 28-09-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-09-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 28-09-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 23-10-2025 (over ruim 1½ maand) |
Tijdlijn van de OP52XG |
|
28-09-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
28-09-2017 | Eerste toelating |
28-09-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
28-09-2021 | Vorige vervaldatum apk |
28-09-2022 | Vorige vervaldatum apk |
04-10-2023 | Vorige vervaldatum apk |
17-10-2024 | Vorige vervaldatum apk |
23-10-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Portmaster opvragen |
Laadvermogen | 38.184 kg |
Massa leeg voertuig | 4816 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 43.000 kg |
Wielbasis | 882 cm |
Breedte voertuig | 247 cm |
Technische maximale massa voertuig | 43.000 kg |
Hoogte voertuig | 135 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 16.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
25-09-2019 13:34 | Achterlicht werkt niet (goed) |
21-09-2020 16:18 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
21-09-2020 16:18 | Achterlicht werkt niet (goed) |
02-09-2021 15:18 | Retroreflector vertoont gebrek |
02-09-2021 15:18 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
02-09-2021 15:18 | Achterlicht werkt niet (goed) |
02-09-2021 15:18 | Opspatafscherming niet volgens voorschrift |
04-10-2022 13:11 | Retroreflector vertoont gebrek |
04-10-2022 13:11 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
04-10-2022 13:11 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
04-10-2022 13:11 | Achterlicht werkt niet (goed) |
04-10-2022 13:11 | Band vertoont uitstulping(en) |
Schades bekijken van deze D-tec Portmaster.
De gegevens van deze D-tec Portmaster met kenteken OP52XG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP52XG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-52-XG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–52–XG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, X en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 2 in OP52XG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPXG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 52Â XG, gebruik dan onderstaande zoekbox: