Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | D-tec |
Model | Portmaster |
Kenteken | OR-02-SB, OR–02–SB, OR 02 SB (gespeld: Otto Rudolf Nul Twee Simon Bernard) |
Type | VCC-01 |
Uitvoering | DBAA |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0082*10 |
Variant | P |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1105-1404 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0971-1200 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 19-03-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-03-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 19-03-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 01-04-2025 (ruim 5 maanden geleden) |
Tijdlijn van de OR02SB |
|
19-03-2019 | Eerste tenaamstelling in nederland |
19-03-2019 | Eerste toelating |
19-03-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
24-03-2022 | Vorige vervaldatum apk |
01-04-2023 | Vorige vervaldatum apk |
01-04-2024 | Vorige vervaldatum apk |
01-04-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Portmaster opvragen |
Laadvermogen | 39.183 kg |
Massa leeg voertuig | 4817 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 44.000 kg |
Wielbasis | 882 cm |
Breedte voertuig | 247 cm |
Technische maximale massa voertuig | 44.000 kg |
Hoogte voertuig | 135 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
24-03-2020 14:04 | Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
24-03-2020 14:04 | Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
08-02-2021 13:19 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
08-02-2021 13:19 | Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
08-02-2021 13:19 | Achterlicht werkt niet (goed) |
01-04-2022 13:33 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
01-04-2022 13:33 | Band onvoldoende profiel |
01-04-2022 13:33 | Achterlicht werkt niet (goed) |
16-03-2023 15:24 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
16-03-2023 15:24 | Achterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze D-tec Portmaster.
De gegevens van deze D-tec Portmaster met kenteken OR02SB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 03-04-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR02SB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-02-SB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–02–SB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, S en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 2 in OR02SB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORSB-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 02Â SB, gebruik dan onderstaande zoekbox: