OR-22-RY OR-25-RY

OR-24-RY: D-tec Portmaster

OR-24-RY Op deze pagina vind je alle informatie over OR–24–RY, een D-tec Portmaster. Het is een containercarrier uit 2019. De APK van deze Portmaster vervalt op 20-11-2025 (over bijna 2½ maanden).

Wat wil je doen met OR-24-RY?

infoverkopentools

Specificaties van de OR-24-RY

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Containercarrier
Merk D-tec
Model Portmaster
Kenteken OR-24-RY, OR–24–RY, OR 24 RY (gespeld: Otto Rudolf Twee Vier Rudolf Ypsilon)
Type VCC-01
Uitvoering DBAA
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0082*10
Variant P
Europese voertuigcategorie O4
Bijzonderheden Lengte (L): 1105-1404 cm
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0971-1200 cm
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-01-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-01-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-01-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Vervaldatum APK 20-11-2025 (over bijna 2½ maanden)

Tijdlijn van de OR24RY

16-01-2019 Eerste tenaamstelling in nederland
16-01-2019 Eerste toelating
16-01-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
05-03-2022 Vorige vervaldatum apk
02-11-2022 Vorige vervaldatum apk
02-11-2023 Vorige vervaldatum apk
13-11-2024 Vorige vervaldatum apk
20-11-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Portmaster opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 39.183 kg
Massa leeg voertuig 4817 kg
Toegestane maximum massa voertuig 44.000 kg
Wielbasis 882 cm
Breedte voertuig 247 cm
Technische maximale massa voertuig 44.000 kg
Hoogte voertuig 135 cm
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 08
Carrosserie (omschrijving) Containercarrier
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 17.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

APK-gebreken van de OR24RY

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

05-03-2021 16:05 Achterlicht werkt niet (goed)
02-11-2021 10:58 Gevaar losraken deel aan buitenzijde
02-11-2021 10:58 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd)
02-11-2021 10:58 Achterlicht werkt niet (goed)
17-10-2022 14:12 Dragende delen misvormd of gescheurd
17-10-2022 14:12 Achterlicht werkt niet (goed)
13-11-2023 15:08 Wiel of band niet goed afgeschermd
13-11-2023 15:08 Stootbalk naar achteren omgebogen
13-11-2023 15:08 Dragende delen misvormd of gescheurd
13-11-2023 15:08 Achterlicht werkt niet (goed)
13-11-2023 15:08 Retroreflector (zijkant) aantal niet volgens voorschriften

Schades bekijken van deze D-tec Portmaster.

Bijwerkdatum OR-24-RY

De gegevens van deze D-tec Portmaster met kenteken OR24RY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Portmaster?

Schadeverleden van de OR 24 RY

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR24RY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Portmaster (OR24RY)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OR-24-RY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–24–RY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WR-24-RY, een Home-car 445 h aanhangwagen uit 1997.
  2. Verandering op plek 2: OP-24-RY, een Welgro N/a oplegger uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: OS-24-RY, een Krone N/a oplegger uit 2021.
  4. Verandering op plek 3: OR-14-RY, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2019.
  5. Verandering op plek 3: OR-44-RY, een D-tec Flexitrailer oplegger uit 2019.
  6. Verandering op plek 4: OR-22-RY, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2019.
  7. Verandering op plek 4: OR-25-RY, een Krone Sd oplegger uit 2019.
  8. Verandering op plek 5: OR-24-PY, een D-tec Flexitrailer oplegger uit 2018.
  9. Verandering op plek 5: OR-24-SY, een Schmitz cargobull gotha N/a oplegger uit 2019.
  10. Verandering op plek 6: OR-24-RX, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2019.
  11. Verandering op plek 6: OR-24-RZ, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2019.

Meer kentekens met O, R, R en Y

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, R en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 4 in OR24RY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORRY-kentekens.

Meer D-tec Portmaster op voertuig-zoeker.nl

D-tec Portmaster opleggers

865 D-tec Portmaster opleggers
Bekijk D-tec Portmaster opleggers.
6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Portmaster containercarriers

827 D-tec Portmaster containercarriers
Bekijk D-tec Portmaster containercarriers.
4.115 D-tec containercarriers
Bekijk D-tec containercarriers.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.