Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | D-tec |
Model | Portmaster |
Kenteken | OR-24-RY, OR–24–RY, OR 24 RY (gespeld: Otto Rudolf Twee Vier Rudolf Ypsilon) |
Type | VCC-01 |
Uitvoering | DBAA |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0082*10 |
Variant | P |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1105-1404 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0971-1200 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 16-01-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 16-01-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 16-01-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 20-11-2025 (over bijna 2½ maanden) |
Tijdlijn van de OR24RY |
|
16-01-2019 | Eerste tenaamstelling in nederland |
16-01-2019 | Eerste toelating |
16-01-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
05-03-2022 | Vorige vervaldatum apk |
02-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
02-11-2023 | Vorige vervaldatum apk |
13-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
20-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Portmaster opvragen |
Laadvermogen | 39.183 kg |
Massa leeg voertuig | 4817 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 44.000 kg |
Wielbasis | 882 cm |
Breedte voertuig | 247 cm |
Technische maximale massa voertuig | 44.000 kg |
Hoogte voertuig | 135 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
05-03-2021 16:05 | Achterlicht werkt niet (goed) |
02-11-2021 10:58 | Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
02-11-2021 10:58 | Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
02-11-2021 10:58 | Achterlicht werkt niet (goed) |
17-10-2022 14:12 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
17-10-2022 14:12 | Achterlicht werkt niet (goed) |
13-11-2023 15:08 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
13-11-2023 15:08 | Stootbalk naar achteren omgebogen |
13-11-2023 15:08 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
13-11-2023 15:08 | Achterlicht werkt niet (goed) |
13-11-2023 15:08 | Retroreflector (zijkant) aantal niet volgens voorschriften |
Schades bekijken van deze D-tec Portmaster.
De gegevens van deze D-tec Portmaster met kenteken OR24RY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR24RY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-24-RY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–24–RY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, R en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 4 in OR24RY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORRY-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 24Â RY, gebruik dan onderstaande zoekbox: