Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | D-tec |
Model | Portmaster |
Kenteken | OR-32-DT, OR–32–DT, OR 32 DT (gespeld: Otto Rudolf Drie Twee Dirk Theodoor) |
Type | VCC-01 |
Uitvoering | DBAA |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0082*08 |
Variant | P |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op r. balk |
Bijzonderheden |
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0971-1200 cm Lengte (L): 1105-1404 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 01-03-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 01-03-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 01-03-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 17-03-2026 (over ruim 6 maanden) |
Tijdlijn van de OR32DT |
|
01-03-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
01-03-2018 | Eerste toelating |
01-03-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
09-03-2022 | Vorige vervaldatum apk |
09-03-2023 | Vorige vervaldatum apk |
15-03-2024 | Vorige vervaldatum apk |
15-03-2025 | Vorige vervaldatum apk |
17-03-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Portmaster opvragen |
Laadvermogen | 39.113 kg |
Massa leeg voertuig | 4887 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 44.000 kg |
Wielbasis | 882 cm |
Breedte voertuig | 247 cm |
Technische maximale massa voertuig | 44.000 kg |
Hoogte voertuig | 128 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
09-03-2021 10:01 | Band beschadigd |
18-02-2022 16:15 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
18-02-2022 16:15 | Band beschadigd |
18-02-2022 16:15 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
18-02-2022 16:15 | Retroreflector ontbreekt |
18-02-2022 16:15 | Hulpbalk gescheurd |
18-02-2022 16:15 | Richtingaanwijzer werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze D-tec Portmaster.
De gegevens van deze D-tec Portmaster met kenteken OR32DT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR32DT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-32-DT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–32–DT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, D en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 2 in OR32DT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORDT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 32Â DT, gebruik dan onderstaande zoekbox: