Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | D-tec |
Model | Portmaster |
Kenteken | OR-37-KX, OR–37–KX, OR 37 KX (gespeld: Otto Rudolf Drie Zeven Karel Xantippe) |
Type | VCC-01 |
Uitvoering | DBAA |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0082*09 |
Variant | P |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1105-1404 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0971-1200 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 13-09-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 13-09-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 13-09-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 16-11-2025 (over bijna 2½ maanden) |
Tijdlijn van de OR37KX |
|
13-09-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
13-09-2018 | Eerste toelating |
13-09-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
12-11-2021 | Vorige vervaldatum apk |
16-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
16-11-2023 | Vorige vervaldatum apk |
16-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
16-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Portmaster opvragen |
Laadvermogen | 39.090 kg |
Massa leeg voertuig | 4910 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 44.000 kg |
Wielbasis | 882 cm |
Breedte voertuig | 247 cm |
Technische maximale massa voertuig | 44.000 kg |
Hoogte voertuig | 128 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
12-11-2020 16:25 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
12-11-2020 16:25 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
16-11-2021 12:29 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
16-11-2021 12:29 | Hulpbalk gescheurd |
14-11-2022 16:06 | Band beschadigd |
14-11-2022 16:06 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
14-11-2022 16:06 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
Schades bekijken van deze D-tec Portmaster.
De gegevens van deze D-tec Portmaster met kenteken OR37KX (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR37KX weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-37-KX. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–37–KX één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, K en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 7 in OR37KX vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORKX-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 37Â KX, gebruik dan onderstaande zoekbox: