OS-49-DB OS-51-DB

OS-50-DB: D-tec Portmaster

OS-50-DB Op deze pagina vind je alle informatie over OS–50–DB, een D-tec Portmaster. Het is een containercarrier uit 2019. De APK van deze Portmaster vervalt op 05-12-2025 (over 3 maanden).

Wat wil je doen met OS-50-DB?

infoverkopentools

Specificaties van de OS-50-DB

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Containercarrier
Merk D-tec
Model Portmaster
Kenteken OS-50-DB, OS–50–DB, OS 50 DB (gespeld: Otto Simon Vijf Nul Dirk Bernard)
Type VCC-01
Uitvoering DBAA
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0082*11
Variant P
Europese voertuigcategorie O4
Bijzonderheden Lengte (L): 1105-1260 cm
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0971-1128 cm
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-12-2019 (bijna 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-12-2019 (bijna 6 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-12-2019 (bijna 6 jaar geleden)
Vervaldatum APK 05-12-2025 (over 3 maanden)

Tijdlijn van de OS50DB

05-12-2019 Eerste tenaamstelling in nederland
05-12-2019 Eerste toelating
05-12-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
05-12-2021 Vorige vervaldatum apk
05-12-2022 Vorige vervaldatum apk
05-12-2023 Vorige vervaldatum apk
05-12-2024 Vorige vervaldatum apk
05-12-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Portmaster opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 39.389 kg
Massa leeg voertuig 4611 kg
Toegestane maximum massa voertuig 44.000 kg
Wielbasis 882 cm
Breedte voertuig 247 cm
Technische maximale massa voertuig 44.000 kg
Hoogte voertuig 135 cm
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 08
Carrosserie (omschrijving) Containercarrier
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 17.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

APK-gebreken van de OS50DB

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

18-11-2022 14:03 Hoofdbalk gescheurd
18-11-2022 14:03 Band onvoldoende profiel
18-11-2022 14:03 Achterlicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze D-tec Portmaster.

Bijwerkdatum OS-50-DB

De gegevens van deze D-tec Portmaster met kenteken OS50DB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Portmaster?

Schadeverleden van de OS 50 DB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van OS50DB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Portmaster (OS50DB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OS-50-DB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OS–50–DB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WS-50-DB, een Buerstner 4221 aanhangwagen uit 1996.
  2. Verandering op plek 2: OR-50-DB, een D-tec Portmaster oplegger uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: OT-50-DB, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  4. Verandering op plek 3: OS-40-DB, een D-tec Portmaster oplegger uit 2019.
  5. Verandering op plek 3: OS-60-DB, een Pacton N/a oplegger uit 2019.
  6. Verandering op plek 4: OS-51-DB, een D-tec Sv2006 oplegger uit 2019.
  7. Verandering op plek 5: OS-50-BB, een Pacton N/a oplegger uit 2019.
  8. Verandering op plek 5: OS-50-FB, een Krone N/a oplegger uit 2019.
  9. Verandering op plek 6: OS-50-DD, een Hrd Skfg1z oplegger uit 2019.

Meer kentekens met O, S, D en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, S, D en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in OS50DB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OSDB-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

05-12-2019 (bijna 6 jaar geleden):
  1. 23-43-ZZ: Nooteboom Mco-85-06v
  2. 23-46-ZZ: Nooteboom Mco-85-06v
  3. OR-03-VZ: Schmitz cargobull N/a
  4. OS-02-DT: Lag O3-40
  5. OS-03-BJ: Stas S300zx
  6. OS-15-BJ: Pacton N/a
  7. OS-18-DT: Pacton N/a
  8. OS-23-DT: Pacton Tbd.235
  9. OS-26-DP: Schmitz cargobull N/a
  10. OS-28-BY: Schmitz cargobull N/a
  11. OS-31-DH: D-tec Flexitrailer
  12. OS-41-BZ: Kassbohrer Mega
  13. OS-44-BZ: Kassbohrer Mega
  14. OS-44-DP: Schmitz cargobull N/a
  15. OS-50-BZ: Kassbohrer Mega
  16. OS-53-BZ: Kassbohrer Mega
  17. OS-54-DS: Krone N/a
  18. OS-62-BS: D-tec Flexitrailer
  19. OS-64-DS: Broshuis 3aou
  20. OS-68-DS: Schmitz cargobull N/a
  21. OS-73-BJ: Krone N/a
  22. OS-76-DP: Krone N/a
  23. OS-78-DP: Krone N/a
  24. OS-82-DR: Krone N/a
  25. OS-83-DR: Krone N/a
  26. OS-84-DR: Krone N/a
  27. OS-85-DR: Krone N/a
  28. OS-87-DL: Knapen K100
  29. OS-94-DS: A&d N/v

Meer D-tec Portmaster op voertuig-zoeker.nl

D-tec Portmaster opleggers

865 D-tec Portmaster opleggers
Bekijk D-tec Portmaster opleggers.
6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Portmaster containercarriers

827 D-tec Portmaster containercarriers
Bekijk D-tec Portmaster containercarriers.
4.115 D-tec containercarriers
Bekijk D-tec containercarriers.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.