Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | D-tec |
Model | Portmaster |
Kenteken | OT-06-FJ, OT–06–FJ, OT 06 FJ (gespeld: Otto Theodoor Nul Zes Ferdinand Jan) |
Type | VCC-01 |
Uitvoering | DBAA |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0082*13 |
Variant | P |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1105-1260 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0967-1128 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 10-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 19-03-2026 (over ruim 6 maanden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 17-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OT06FJ |
|
17-02-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
10-03-2022 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-03-2022 | Eerste toelating |
10-03-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
10-03-2023 | Vorige vervaldatum apk |
13-03-2025 | Vorige vervaldatum apk |
19-03-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Portmaster opvragen |
Laadvermogen | 39.393 kg |
Massa leeg voertuig | 4607 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 44.000 kg |
Wielbasis | 882 cm |
Breedte voertuig | 247 cm |
Technische maximale massa voertuig | 44.000 kg |
Hoogte voertuig | 128 cm |
Lengte voertuig (minimum) | 1105 cm |
Lengte voertuig (maximum) | 1260 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
13-03-2023 16:44 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
13-03-2023 16:44 | Achterlicht werkt niet (goed) |
22-02-2024 10:45 | Druk in voorraad-/commandoleiding wijkt af |
22-02-2024 10:45 | Retroreflector vertoont gebrek |
22-02-2024 10:45 | Achterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze D-tec Portmaster.
De gegevens van deze D-tec Portmaster met kenteken OT06FJ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT06FJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OT-06-FJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–06–FJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, F en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 6 in OT06FJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTFJ-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OTÂ 06Â FJ, gebruik dan onderstaande zoekbox: