Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | D-tec |
Model | Portmaster |
Kenteken | OT-88-JR, OT–88–JR, OT 88 JR (gespeld: Otto Theodoor Acht Acht Jan Rudolf) |
Type | VCC-01 |
Uitvoering | DBAA |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0082*13 |
Variant | P |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1105-1404 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0967-1200 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 16-06-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 16-06-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 16-06-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 16-06-2026 (over ruim 9 maanden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 15-06-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OT88JR |
|
15-06-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
16-06-2022 | Eerste tenaamstelling in nederland |
16-06-2022 | Eerste toelating |
16-06-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
16-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
16-06-2024 | Vorige vervaldatum apk |
16-06-2025 | Vorige vervaldatum apk |
16-06-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Portmaster opvragen |
Laadvermogen | 39.307 kg |
Massa leeg voertuig | 4693 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 44.000 kg |
Wielbasis | 882 cm |
Breedte voertuig | 247 cm |
Technische maximale massa voertuig | 44.000 kg |
Hoogte voertuig | 128 cm |
Lengte voertuig (minimum) | 1105 cm |
Lengte voertuig (maximum) | 1404 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
14-06-2024 16:49 | Band beschadigd |
Schades bekijken van deze D-tec Portmaster.
De gegevens van deze D-tec Portmaster met kenteken OT88JR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 18-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT88JR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OT-88-JR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–88–JR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, J en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 8 in OT88JR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTJR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OTÂ 88Â JR, gebruik dan onderstaande zoekbox: