Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | D-tec |
Model | Portmaster |
Kenteken | OT-93-NV, OT–93–NV, OT 93 NV (gespeld: Otto Theodoor Negen Drie Nico Victor) |
Type | VCC-01 |
Uitvoering | LDBAA |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0082*14 |
Variant | P |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1105-1404 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0967-1200 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 21-10-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 21-10-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 21-10-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 13-09-2025 (over 7 dagen) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 12-10-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OT93NV |
|
12-10-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
21-10-2022 | Eerste tenaamstelling in nederland |
21-10-2022 | Eerste toelating |
21-10-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
21-10-2023 | Vorige vervaldatum apk |
08-08-2024 | Vorige vervaldatum apk |
13-09-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Portmaster opvragen |
Massa leeg voertuig | 4839 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 4839 kg |
Wielbasis | 882 cm |
Breedte voertuig | 247 cm |
Technische maximale massa voertuig | 44.000 kg |
Hoogte voertuig | 135 cm |
Lengte voertuig (minimum) | 1105 cm |
Lengte voertuig (maximum) | 1404 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Portmaster opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
08-08-2023 13:41 | Veerbevestiging ondeugdelijk |
08-08-2023 13:41 | Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
08-08-2023 13:41 | Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging |
08-08-2023 13:41 | Achterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze D-tec Portmaster.
De gegevens van deze D-tec Portmaster met kenteken OT93NV (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT93NV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OT-93-NV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–93–NV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, N en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 3 in OT93NV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTNV-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OTÂ 93Â NV, gebruik dan onderstaande zoekbox: