OV-21-DG OV-23-DG

OV-22-DG: D-tec Portmaster

OV-22-DG Op deze pagina vind je alle informatie over OV–22–DG, een D-tec Portmaster. Het is een containercarrier uit 2023. De APK van deze Portmaster vervalt op 31-10-2025 (over bijna 2 maanden).

Wat wil je doen met OV-22-DG?

infoverkopentools

Specificaties van de OV-22-DG

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Containercarrier
Merk D-tec
Model Portmaster
Kenteken OV-22-DG, OV–22–DG, OV 22 DG (gespeld: Otto Victor Twee Twee Dirk Gerard)
Type VCC-01
Uitvoering LDBAA
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0082*14
Variant P
Europese voertuigcategorie O4
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 31-10-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 31-10-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste toelating 31-10-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Vervaldatum APK 31-10-2025 (over bijna 2 maanden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 25-10-2023 (bijna 2 jaar geleden)

Tijdlijn van de OV22DG

25-10-2023 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
31-10-2023 Eerste tenaamstelling in nederland
31-10-2023 Eerste toelating
31-10-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
31-10-2024 Vorige vervaldatum apk
31-10-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Portmaster opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 39.562 kg
Massa leeg voertuig 4438 kg
Toegestane maximum massa voertuig 44.000 kg
Wielbasis 882 cm
Breedte voertuig 247 cm
Technische maximale massa voertuig 44.000 kg
Hoogte voertuig 128 cm
Lengte voertuig (minimum) 1105 cm
Lengte voertuig (maximum) 1260 cm
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Carrosserie
Carrosserie (code) 08
Carrosserie (omschrijving) Containercarrier
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 17.000 kg
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig 17.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D-tec Portmaster opvragen

Bijwerkdatum OV-22-DG

De gegevens van deze D-tec Portmaster met kenteken OV22DG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Portmaster?

Schadeverleden van de OV 22 DG

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2023? Of wil je de gedetailleerde waarde van OV22DG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Portmaster (OV22DG)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OV-22-DG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OV–22–DG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MV-22-DG, een Ducati 900 Ss motorfiets uit 1995.
  2. Verandering op plek 1: WV-22-DG, een Solide C2000 Mr aanhangwagen uit 1998.
  3. Verandering op plek 2: OT-22-DG, een Hertoghs N/a oplegger uit 2022.
  4. Verandering op plek 3: OV-12-DG, een Magyar Srmagb oplegger uit 2023.
  5. Verandering op plek 3: OV-32-DG, een Krone N/a oplegger uit 2020.
  6. Verandering op plek 4: OV-21-DG, een Krone N/a oplegger uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: OV-23-DG, een Fuchs Sa 20000 oplegger uit 1985.
  8. Verandering op plek 5: OV-22-BG, een D-tec Flexitrailer oplegger uit 2023.
  9. Verandering op plek 5: OV-22-FG, een Hertoghs N/a oplegger uit 2024.
  10. Verandering op plek 6: OV-22-DF, een Pacton N/a oplegger uit 2023.
  11. Verandering op plek 6: OV-22-DH, een Krone N/a oplegger uit 2015.

Meer kentekens met O, V, D en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, V, D en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 2 in OV22DG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OVDG-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

31-10-2023 (bijna 2 jaar geleden):
  1. OT-13-ZV: Stas S300zx
  2. OT-31-ZN: Schmitz cargobull N/a
  3. OT-50-ZP: Krone N/a
  4. OT-50-ZV: Veldhuizen P47-2
  5. OV-01-DH: D-tec Flexitrailer
  6. OV-06-DH: D-tec Flexitrailer
  7. OV-08-DH: D-tec Flexitrailer
  8. OV-13-DF: Schmitz cargobull N/a
  9. OV-19-BT: Schmitz cargobull N/a
  10. OV-21-BT: Schmitz cargobull N/a
  11. OV-24-DH: Van der peet Vlieggewicht
  12. OV-29-DH: Stas S300zx
  13. OV-31-BS: Schmitz cargobull N/a
  14. OV-32-DH: Granalu N/a
  15. OV-33-BS: Schmitz cargobull N/a
  16. OV-33-BZ: Be-combi 3500plus
  17. OV-34-DH: H&w Hwscd29
  18. OV-52-BZ: Schmitz cargobull N/a
  19. OV-59-DG: D-tec Portmaster
  20. OV-60-DH: Van eck Dubbeldeck
  21. OV-74-DF: D-tec Portmaster
  22. OV-74-DG: Talson Mega
  23. OV-78-DD: Kassbohrer Maxima
  24. OV-80-DG: D-tec Flexitrailer
  25. OV-86-DG: Be-combi 3500plus
  26. OV-93-DG: Krone N/a
  27. OV-96-DG: D-tec Flexitrailer
  28. OV-97-DG: Stracon Excalibur
  29. OV-98-DG: D-tec Flexitrailer

Meer D-tec Portmaster op voertuig-zoeker.nl

D-tec Portmaster opleggers

865 D-tec Portmaster opleggers
Bekijk D-tec Portmaster opleggers.
6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Portmaster containercarriers

827 D-tec Portmaster containercarriers
Bekijk D-tec Portmaster containercarriers.
4.115 D-tec containercarriers
Bekijk D-tec containercarriers.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.