OR-66-SK OR-68-SK

OR-67-SK: D-tec Sv 2006

OR-67-SK Op deze pagina vind je alle informatie over OR–67–SK, een D-tec Sv 2006. Het is een tankwagen uit 2019. Het kenteken van deze D-tec is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OR-67-SK?

infoverkopentools

Specificaties van de OR-67-SK

Het kenteken van deze D-tec Sv 2006 (OR67SK) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk D-tec
Model Sv 2006
Kenteken OR-67-SK, OR–67–SK, OR 67 SK (gespeld: Otto Rudolf Zes Zeven Simon Karel)
Type SV-2006
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. zywand v.
Schadeverleden Schades van deze D-tec Sv 2006 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-01-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-01-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-01-2019 (bijna 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de OR67SK

22-01-2019 Eerste tenaamstelling in nederland
22-01-2019 Eerste toelating
22-01-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Sv 2006 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 38.040 kg
Massa leeg voertuig 5960 kg
Toegestane maximum massa voertuig 44.000 kg
Wielbasis 576 cm
Lengte voertuig 923 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 762 cm
Technische maximale massa voertuig 44.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Sv 2006 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze D-tec Sv 2006 opvragen

Bijwerkdatum OR-67-SK

De gegevens van deze D-tec Sv 2006 met kenteken OR67SK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 13-07-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Sv 2006?

Schadeverleden van de OR 67 SK

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR67SK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sv 2006 (OR67SK)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OR-67-SK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–67–SK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OP-67-SK, een Schmitz cargobull Scb*s3t oplegger uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: OS-67-SK, een Krone N/a oplegger uit 2021.
  3. Verandering op plek 3: OR-57-SK, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: OR-77-SK, een Krone N/a oplegger uit 2019.
  5. Verandering op plek 4: OR-66-SK, een Krone N/a oplegger uit 2019.
  6. Verandering op plek 4: OR-68-SK, een Krone N/a oplegger uit 2019.
  7. Verandering op plek 5: OR-67-RK, een Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b oplegger uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: OR-67-TK, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2019.
  9. Verandering op plek 6: OR-67-SJ, een Kassbohrer Multicont oplegger uit 2019.
  10. Verandering op plek 6: OR-67-SL, een Krone N/a oplegger uit 2019.

Meer kentekens met O, R, S en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, S en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 7 in OR67SK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORSK-kentekens.

Meer D-tec Sv 2006 op voertuig-zoeker.nl

D-tec Sv 2006 opleggers

6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Sv 2006 tankwagens

713 D-tec tankwagens
Bekijk D-tec tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.