OT-87-PR OT-90-PR

OT-88-PR: D-tec Sv2006

OT-88-PR Op deze pagina vind je alle informatie over OT–88–PR, een D-tec Sv2006. Het is een tankwagen uit 2023. De APK van deze Sv2006 vervalt op 01-11-2025 (over bijna 2 maanden).

Wat wil je doen met OT-88-PR?

infoverkopentools

Specificaties van de OT-88-PR

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk D-tec
Model Sv2006
Kenteken OT-88-PR, OT–88–PR, OT 88 PR (gespeld: Otto Theodoor Acht Acht Pieter Rudolf)
Type VTT-01
Uitvoering LDBAD
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0648*09
Variant T
Europese voertuigcategorie O4
Schadeverleden Schades van deze D-tec Sv2006 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-10-2024 (bijna 11 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-11-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-11-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Vervaldatum APK 01-11-2025 (over bijna 2 maanden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 10-11-2022 (bijna 3 jaar geleden)

Tijdlijn van de OT88PR

10-11-2022 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
01-11-2023 Eerste tenaamstelling in nederland
01-11-2023 Eerste toelating
01-11-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
18-10-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
01-11-2024 Vorige vervaldatum apk
01-11-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Sv2006 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 37.900 kg
Massa leeg voertuig 6100 kg
Toegestane maximum massa voertuig 44.000 kg
Wielbasis 576 cm
Lengte voertuig 948 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 789 cm
Technische maximale massa voertuig 44.000 kg
Hoogte voertuig 380 cm
Schadeverleden Schades van deze D-tec Sv2006 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze D-tec Sv2006 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze D-tec Sv2006 opvragen

Carrosserie
Carrosserie (code) 11
Carrosserie (omschrijving) Tankwagen
Schadeverleden Schades van deze D-tec Sv2006 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 17.000 kg
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig 17.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Sv2006 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D-tec Sv2006 opvragen

Bijwerkdatum OT-88-PR

De gegevens van deze D-tec Sv2006 met kenteken OT88PR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Sv2006?

Schadeverleden van de OT 88 PR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2023? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT88PR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sv2006 (OT88PR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OT-88-PR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–88–PR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MT-88-PR, een Honda St 1100 pan european motorfiets uit 1995.
  2. Verandering op plek 1: WT-88-PR, een Buerstner 4327 aanhangwagen uit 1998.
  3. Verandering op plek 2: OS-88-PR, een Lag N/a oplegger uit 2021.
  4. Verandering op plek 2: OV-88-PR, een Kassbohrer Maxima oplegger uit 2025.
  5. Verandering op plek 3: OT-78-PR, een Broshuis Mfcc oplegger uit 2022.
  6. Verandering op plek 3: OT-98-PR, een Lag N/a oplegger uit 2022.
  7. Verandering op plek 4: OT-87-PR, een Lag Lag oplegger uit 2004.
  8. Verandering op plek 4: OT-89-PR, een Trias 712-350 oplegger uit 2022.
  9. Verandering op plek 5: OT-88-NR, een Floor N/a oplegger uit 2022.
  10. Verandering op plek 5: OT-88-RR, een Nooteboom Ovb-48-03v oplegger uit 2022.
  11. Verandering op plek 6: OT-88-PP, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  12. Verandering op plek 6: OT-88-PS, een Wielton Ns3f oplegger uit 2022.

Meer kentekens met O, T, P en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, P en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 8 in OT88PR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTPR-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

01-11-2023 (bijna 2 jaar geleden):
  1. OT-29-XN: Schmitz cargobull N/a
  2. OT-32-ZN: Schmitz cargobull N/a
  3. OT-37-ZN: Schmitz cargobull N/a
  4. OT-43-ZN: Schmitz cargobull N/a
  5. OV-08-DF: Schmitz cargobull N/a
  6. OV-09-DF: Schmitz cargobull N/a
  7. OV-12-DH: Knapen K200
  8. OV-20-BT: Schmitz cargobull N/a
  9. OV-25-BZ: Aksoylu 2 axle semi-trailer
  10. OV-40-DH: Schmitz cargobull N/a
  11. OV-42-DH: Schmitz cargobull N/a
  12. OV-44-DH: Schmitz cargobull N/a
  13. OV-45-DH: Schmitz cargobull N/a
  14. OV-46-DH: Schmitz cargobull N/a
  15. OV-48-DH: Schmitz cargobull N/a
  16. OV-49-DH: Schmitz cargobull N/a
  17. OV-50-DH: Schmitz cargobull N/a
  18. OV-55-DF: Van hool 2-assige oplegger
  19. OV-57-DG: Van hool 3-assige oplegger
  20. OV-59-DH: Chereau N/a
  21. OV-63-DG: Wiese N/a
  22. OV-72-DG: Kempf Shl
  23. OV-74-DH: Lag N/a
  24. OV-75-DH: Lag N/a
  25. OV-80-BS: Kogel Skh24
  26. OV-89-DG: Pacton N/a
  27. OV-90-DG: Krone N/a
  28. OV-91-DG: Krone N/a
  29. OV-92-DG: Krone N/a

Meer D-tec Sv2006 op voertuig-zoeker.nl

D-tec Sv2006 opleggers

35 D-tec Sv2006 opleggers
Bekijk D-tec Sv2006 opleggers.
6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Sv2006 tankwagens

35 D-tec Sv2006 tankwagens
Bekijk D-tec Sv2006 tankwagens.
713 D-tec tankwagens
Bekijk D-tec tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.