OL-41-PN
OL-44-PN
OL-42-PN: De kraker Cf-td
Op deze pagina vind je alle informatie over OL–42–PN, een De kraker Cf-td.
Het is een
open wagen uit 2012.
De APK van deze Cf-td is vervallen op 30-06-2025 (ruim 2 maanden geleden).
Specificaties van de OL-42-PN
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
04-06-2021 (bijna 4½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
28-02-2012 (bijna 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
28-02-2012 (bijna 14 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
30-06-2025 (ruim 2 maanden geleden) |
Tijdlijn van de OL42PN
|
28-02-2012 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
28-02-2012 |
Eerste toelating |
04-06-2021 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
16-06-2022 |
Vorige vervaldatum apk |
22-06-2023 |
Vorige vervaldatum apk |
30-06-2024 |
Vorige vervaldatum apk |
30-06-2025 |
Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze De kraker Cf-td opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
36.640 kg |
Massa leeg voertuig |
9360 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
46.000 kg |
Wielbasis |
908 cm |
Lengte voertuig |
1401 cm |
Breedte voertuig |
255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig |
1200 cm |
Technische maximale massa voertuig |
46.000 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze De kraker Cf-td opvragen |
APK-gebreken van de OL42PN
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
23-01-2020 16:23 |
Band beschadigd |
23-01-2020 16:23 |
Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
23-01-2020 16:23 |
Luchtlekkage reminrichting |
23-01-2020 16:23 |
Hulpbalk gescheurd |
23-01-2020 16:23 |
Dragende delen misvormd of gescheurd |
23-01-2020 16:23 |
Kentekenplaat; letter/cijfers niet goed leesbaar |
23-01-2020 16:23 |
Kentekenplaatverlichting niet volgens voorschriften |
16-06-2021 16:48 |
Band beschadigd |
22-06-2022 14:56 |
Band beschadigd |
22-06-2022 14:56 |
Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
22-06-2022 14:56 |
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
22-06-2022 14:56 |
Hulpbalk gescheurd |
22-06-2022 14:56 |
Loadindex band kleiner dan maximum aslast |
22-06-2022 14:56 |
Dragende delen misvormd of gescheurd |
30-06-2023 10:18 |
Remschijf vertoont slijtage met kans op breuk |
30-06-2023 10:18 |
Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
30-06-2023 10:18 |
Band beschadigd |
30-06-2023 10:18 |
Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
30-06-2023 10:18 |
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
30-06-2023 10:18 |
Hulpbalk gescheurd |
13-06-2024 13:46 |
Roestschade hulpbalk |
13-06-2024 13:46 |
Remverschil op 1 as te groot |
13-06-2024 13:46 |
Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt |
13-06-2024 13:46 |
Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
13-06-2024 13:46 |
Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
13-06-2024 13:46 |
Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
13-06-2024 13:46 |
Remonderdelen te veel gecorrodeerd |
13-06-2024 13:46 |
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
13-06-2024 13:46 |
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Schades bekijken van deze De kraker Cf-td.
Bijwerkdatum OL-42-PN
De gegevens van deze De kraker Cf-td met kenteken OL42PN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 02-07-2025.
Wat wil je doen met deze De kraker Cf-td?
Schadeverleden van de OLÂ 42Â PN
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2012?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OL42PN weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 42Â PN, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer De kraker Cf-td op voertuig-zoeker.nl
De kraker Cf-td opleggers
- negen De kraker Cf-td opleggers
- Bekijk De kraker Cf-td opleggers.
- 152 De kraker opleggers
- Bekijk De kraker opleggers.
De kraker Cf-td open wagens
- negen De kraker Cf-td open wagens
- Bekijk De kraker Cf-td open wagens.
- 138 De kraker open wagens
- Bekijk De kraker open wagens.
De meest verkochte oplegger-modellen van De kraker zijn:
De kraker Cf200,
De kraker Cf-td,
De kraker Cf-ets,
De kraker Cf-200 en
De kraker Cf-300.