Het kenteken van deze Dijkstra Drvoc18-28/12-27at (OB14TT) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Tankwagen |
Merk | Dijkstra |
Model | Drvoc18-28/12-27at |
Kenteken | OB-14-TT, OB–14–TT, OB 14 TT (gespeld: Otto Bernard Één Vier Theodoor Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 280 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Dijkstra Drvoc18-28/12-27at opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 15-12-2020 (ruim 4½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-11-1991 (bijna 34 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-11-1991 (bijna 34 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 31-12-2021 (ruim 3½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OB14TT |
|
22-11-1991 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-11-1991 | Eerste toelating |
15-12-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
31-12-2021 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Dijkstra Drvoc18-28/12-27at opvragen |
Laadvermogen | 32.690 kg |
Massa leeg voertuig | 6310 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 747 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 923 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Dijkstra Drvoc18-28/12-27at opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Dijkstra Drvoc18-28/12-27at opvragen |
Exportindicator | Ja |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Dijkstra Drvoc18-28/12-27at opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Dijkstra Drvoc18-28/12-27at opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Dijkstra Drvoc18-28/12-27at opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Dijkstra Drvoc18-28/12-27at opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
18-12-2019 10:43 | Band beschadigd |
18-12-2019 10:43 | Remverschil op 1 as te groot |
18-12-2019 10:43 | Hoofdbalk gescheurd |
18-12-2019 10:43 | Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
18-12-2019 10:43 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
18-12-2019 10:43 | Hulpbalk gescheurd |
18-12-2019 10:43 | Onderdeel reminrichting ondeugdelijk bevestigd |
09-12-2020 12:46 | Remverschil op 1 as te groot |
09-12-2020 12:46 | Onderdeel reminrichting niet juist bevestigd |
Schades bekijken van deze Dijkstra Drvoc18-28/12-27at.
De gegevens van deze Dijkstra Drvoc18-28/12-27at met kenteken OB14TT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 08-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1991? Of wil je de gedetailleerde waarde van OB14TT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OB-14-TT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OB–14–TT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, B, T en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 4 in OB14TT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OBTT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OBÂ 14Â TT, gebruik dan onderstaande zoekbox: