OL-37-FP OL-39-FP

OL-38-FP: Draco Dxb 232

OL-38-FP Op deze pagina vind je alle informatie over OL–38–FP, een Draco Dxb 232. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2010. De APK van deze Dxb 232 vervalt op 08-11-2025 (over 2 maanden).

Wat wil je doen met OL-38-FP?

infoverkopentools

Specificaties van de OL-38-FP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Draco
Model Dxb 232
Kenteken OL-38-FP, OL–38–FP, OL 38 FP (gespeld: Otto Lodewijk Drie Acht Ferdinand Pieter)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk by hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Draco Dxb 232 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-11-2010 (bijna 15 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 12-11-2010 (bijna 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 12-11-2010 (bijna 15 jaar geleden)
Vervaldatum APK 08-11-2025 (over 2 maanden)

Tijdlijn van de OL38FP

12-11-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
12-11-2010 Eerste toelating
12-11-2010 Huidige aanvang tenaamstelling
08-11-2021 Vorige vervaldatum apk
08-11-2022 Vorige vervaldatum apk
08-11-2023 Vorige vervaldatum apk
08-11-2024 Vorige vervaldatum apk
08-11-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Draco Dxb 232 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 7240 kg
Massa leeg voertuig 24.760 kg
Toegestane maximum massa voertuig 32.000 kg
Wielbasis 931 cm
Lengte voertuig 1385 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 32.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Draco Dxb 232 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Draco Dxb 232 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Draco Dxb 232 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Draco Dxb 232 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Draco Dxb 232 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Draco Dxb 232 opvragen

APK-gebreken van de OL38FP

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

25-10-2019 16:54 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
26-10-2020 16:53 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
22-10-2021 14:41 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
24-10-2022 12:48 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
30-10-2023 14:10 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm

Schades bekijken van deze Draco Dxb 232.

Bijwerkdatum OL-38-FP

De gegevens van deze Draco Dxb 232 met kenteken OL38FP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Draco Dxb 232?

Schadeverleden van de OL 38 FP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL38FP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Dxb 232 (OL38FP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OL-38-FP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–38–FP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WL-38-FP, een Witteveen R2430 aanhangwagen uit 1994.
  2. Verandering op plek 2: OK-38-FP, een Ligthart 1230 tk oplegger uit 2008.
  3. Verandering op plek 2: ON-38-FP, een Krone N/a oplegger uit 2014.
  4. Verandering op plek 3: OL-28-FP, een Grw 005-225sa oplegger uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: OL-48-FP, een Van hool 3b0049 oplegger uit 1998.
  6. Verandering op plek 4: OL-37-FP, een H.t.f. Hzo 32 oplegger uit 2010.
  7. Verandering op plek 4: OL-39-FP, een Kuiper Pld oplegger uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: OL-38-DP, een Lag 0-3-39 Mega oplegger uit 2004.
  9. Verandering op plek 5: OL-38-GP, een Van eck Ut-3 oplegger uit 2011.
  10. Verandering op plek 6: OL-38-FN, een Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01) oplegger uit 2010.
  11. Verandering op plek 6: OL-38-FS, een Lag O3-gt 50 oplegger uit 2010.

Meer kentekens met O, L, F en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, F en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 8 in OL38FP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLFP-kentekens.

Meer Draco Dxb 232 op voertuig-zoeker.nl

Draco Dxb 232 opleggers

zes Draco Dxb 232 opleggers
Bekijk Draco Dxb 232 opleggers.
1.593 Draco opleggers
Bekijk Draco opleggers.

Draco Dxb 232 voertuigen met gesloten opbouw

drie Draco Dxb 232 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Draco Dxb 232 voertuigen met gesloten opbouw.
311 Draco voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Draco voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Draco zijn: Draco Tza 232, Draco Txa 122, Draco Tza 339, Draco Tza 342 en Draco Tza 230.