Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Draco |
Model | Tsn 232 |
Kenteken | OP-75-SP, OP–75–SP, OP 75 SP (gespeld: Otto Pieter Zeven Vijf Simon Pieter) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk by hart asstel |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0475-0835 cm Lengte (L): 0826-1186 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0650-1010 cm In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend voertuig: 19600 kg - max. massa oplegger geremd: 42000 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 0515-0875 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Tsn 232 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 11-04-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-03-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 28-03-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 28-03-2026 (over bijna 7 maanden) |
Tijdlijn van de OP75SP |
|
28-03-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
28-03-2017 | Eerste toelating |
11-04-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
28-03-2022 | Vorige vervaldatum apk |
28-03-2023 | Vorige vervaldatum apk |
28-03-2024 | Vorige vervaldatum apk |
28-03-2025 | Vorige vervaldatum apk |
28-03-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Draco Tsn 232 opvragen |
Laadvermogen | 24.040 kg |
Massa leeg voertuig | 7960 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 32.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 32.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Tsn 232 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Tsn 232 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Tsn 232 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Tsn 232 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Tsn 232 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Tsn 232 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
20-02-2019 14:16 | Retroreflector ontbreekt |
11-02-2021 16:07 | Band beschadigd |
11-02-2021 16:07 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet) |
15-02-2022 16:07 | Voertuig is voorzien van niet toegestane knipperende lichten |
Schades bekijken van deze Draco Tsn 232.
De gegevens van deze Draco Tsn 232 met kenteken OP75SP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP75SP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-75-SP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–75–SP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 5 in OP75SP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPSP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 75Â SP, gebruik dan onderstaande zoekbox: