Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. zndr temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig zonder temperatuurregeling) |
Merk | Draco |
Model | Txa 232 |
Kenteken | OR-95-BB, OR–95–BB, OR 95 BB (gespeld: Otto Rudolf Negen Vijf Bernard Bernard) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk by hart asstel |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 30000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Txa 232 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 13-11-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 13-11-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 13-11-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 13-11-2025 (over ruim 2 maanden) |
Tijdlijn van de OR95BB |
|
13-11-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
13-11-2017 | Eerste toelating |
13-11-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
13-11-2021 | Vorige vervaldatum apk |
13-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
13-11-2023 | Vorige vervaldatum apk |
13-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
13-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Draco Txa 232 opvragen |
Laadvermogen | 23.580 kg |
Massa leeg voertuig | 8420 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 32.000 kg |
Wielbasis | 900 cm |
Lengte voertuig | 1393 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1183 cm |
Technische maximale massa voertuig | 32.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Txa 232 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Txa 232 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Txa 232 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 05 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd zonder temp. regeling |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Txa 232 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Txa 232 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Txa 232 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
24-10-2018 16:55 | Opspatafscherming ontbreekt |
18-10-2019 15:33 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
18-10-2019 15:33 | Wielafscherming ontbreekt |
18-10-2019 15:33 | Koppelinrichting niet deugdelijk bevestigd |
18-10-2019 15:33 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
01-10-2020 14:12 | Band beschadigd |
01-10-2020 14:12 | Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
28-10-2021 13:59 | Opspatafscherming ontbreekt |
Schades bekijken van deze Draco Txa 232.
De gegevens van deze Draco Txa 232 met kenteken OR95BB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR95BB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-95-BB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–95–BB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, B en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 5 in OR95BB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORBB-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 95Â BB, gebruik dan onderstaande zoekbox: