Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | Draco |
Model | Tza 232 |
Kenteken | OR-40-FP, OR–40–FP, OR 40 FP (gespeld: Otto Rudolf Vier Nul Ferdinand Pieter) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 42000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Tza 232 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 27-02-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 06-02-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 06-02-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 28-02-2026 (over bijna 6 maanden) |
Tijdlijn van de OR40FP |
|
06-02-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
06-02-2018 | Eerste toelating |
27-02-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
28-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
28-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
28-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
28-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
28-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Draco Tza 232 opvragen |
Laadvermogen | 21.140 kg |
Massa leeg voertuig | 10.860 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 32.000 kg |
Wielbasis | 918 cm |
Lengte voertuig | 1403 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 32.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Tza 232 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Tza 232 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Tza 232 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Tza 232 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Tza 232 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Draco Tza 232 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
22-01-2020 13:44 | Contourmarkering niet volgens voorschriften |
27-01-2021 12:15 | (Zij-)markeringslicht niet volgens voorschriften |
27-01-2022 11:09 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
02-02-2023 13:39 | Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
01-02-2024 15:57 | Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
05-02-2025 12:58 | Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
05-02-2025 12:58 | Loadindex band kleiner dan maximum aslast |
05-02-2025 12:58 | Lijnmarkering niet volgens voorschriften |
Schades bekijken van deze Draco Tza 232.
De gegevens van deze Draco Tza 232 met kenteken OR40FP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR40FP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-40-FP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–40–FP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, F en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in OR40FP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORFP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 40Â FP, gebruik dan onderstaande zoekbox: