OP-11-BD OP-13-BD

OP-12-BD: Draf Pe 5,5-7

OP-12-BD Op deze pagina vind je alle informatie over OP–12–BD, een Draf Pe 5,5-7. Het is een huifopbouw uit 2015. De APK van deze Pe 5,5-7 vervalt op 14-06-2026 (over ruim 9 maanden).

Wat wil je doen met OP-12-BD?

infoverkopentools

Specificaties van de OP-12-BD

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Huifopbouw
Merk Draf
Model Pe 5,5-7
Kenteken OP-12-BD, OP–12–BD, OP 12 BD (gespeld: Otto Pieter Één Twee Bernard Dirk)
Type PE 5,5-7
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer r. balk a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Draf Pe 5,5-7 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-09-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 03-12-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-12-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Vervaldatum APK 14-06-2026 (over ruim 9 maanden)

Tijdlijn van de OP12BD

03-12-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
03-12-2015 Eerste toelating
02-09-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
14-06-2022 Vorige vervaldatum apk
14-06-2023 Vorige vervaldatum apk
14-06-2024 Vorige vervaldatum apk
14-06-2025 Vorige vervaldatum apk
14-06-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Draf Pe 5,5-7 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 4460 kg
Massa leeg voertuig 2540 kg
Toegestane maximum massa voertuig 7000 kg
Wielbasis 620 cm
Lengte voertuig 1028 cm
Breedte voertuig 230 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 923 cm
Technische maximale massa voertuig 7000 kg
Schadeverleden Schades van deze Draf Pe 5,5-7 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Draf Pe 5,5-7 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Draf Pe 5,5-7 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 06
Carrosserie (omschrijving) Huifopbouw
Schadeverleden Schades van deze Draf Pe 5,5-7 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 1550 kg
Schadeverleden Schades van deze Draf Pe 5,5-7 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Draf Pe 5,5-7 opvragen

APK-gebreken van de OP12BD

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

16-05-2023 15:57 Retroreflector (zijkant) niet juist aangebracht
16-05-2023 15:57 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
16-05-2023 15:57 Mistachterlichten; aantal niet juist volgens voorschriften
11-06-2024 16:13 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt

Schades bekijken van deze Draf Pe 5,5-7.

Bijwerkdatum OP-12-BD

De gegevens van deze Draf Pe 5,5-7 met kenteken OP12BD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 17-04-2025.

Wat wil je doen met deze Draf Pe 5,5-7?

Schadeverleden van de OP 12 BD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP12BD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Pe 5,5-7 (OP12BD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OP-12-BD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–12–BD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MP-12-BD, een Suzuki Gs 450 l chopper motorfiets uit 1988.
  2. Verandering op plek 2: ON-12-BD, een Broshuis E2190/27 oplegger uit 2013.
  3. Verandering op plek 2: OR-12-BD, een Bulthuis Tata12 oplegger uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: OP-02-BD, een Schmitz Sko24 oplegger uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: OP-22-BD, een Kogel Scno oplegger uit 2003.
  6. Verandering op plek 4: OP-11-BD, een Draf Pe 5,5-7 oplegger uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: OP-13-BD, een Draf Pe 5,5-7 oplegger uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: OP-12-DD, een Fvg Ss48 oplegger uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: OP-12-BB, een Platal Csl40 oplegger uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: OP-12-BF, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2016.

Meer kentekens met O, P, B en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, B en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 2 in OP12BD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPBD-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

03-12-2015 (bijna 10 jaar geleden):
  1. ON-02-ZF: Schmitz cargobull N/a
  2. ON-05-ZR: Schmitz cargobull N/a
  3. ON-06-ZR: Schmitz cargobull N/a
  4. ON-19-ZG: Schmitz cargobull N/a
  5. ON-20-ZG: Schmitz cargobull N/a
  6. ON-20-ZJ: Pacton N/a
  7. ON-21-ZG: Schmitz cargobull N/a
  8. ON-59-ZZ: Van hool 3-assige oplegger
  9. OP-09-BD: Pacton Lxd.230
  10. OP-10-BD: Draf Pe 5,5-7
  11. OP-13-BD: Draf Pe 5,5-7
  12. OP-14-BD: Draf Pe 5,5-7
  13. OP-15-BD: Draf Pe 5,5-7
  14. OP-16-BD: Draf Pe 5,5-7
  15. OP-17-BD: Draf Pe 5,5-7
  16. OP-18-BD: Draf Pe 5,5-7
  17. OP-20-BD: Draf Pe 5,5-7
  18. OP-26-BD: Invepe-joluso Rpm-134
  19. OP-29-BD: Faymonville Telemax
  20. OP-32-BD: Faymonville Spn-3ax
  21. OP-40-BD: Draco Tza230
  22. OP-70-BB: Lag N/a
  23. OP-71-BB: Lag N/a
  24. OP-72-BB: Lag N/a
  25. OP-73-BB: Lag N/a
  26. OP-78-BB: Hertoghs N/a
  27. OP-79-BB: Lag N/a
  28. OP-81-BB: Lag N/a
  29. OP-86-BB: Koegel S??????

Meer Draf Pe 5,5-7 op voertuig-zoeker.nl

Draf Pe 5,5-7 opleggers

22 Draf Pe 5,5-7 opleggers
Bekijk Draf Pe 5,5-7 opleggers.
40 Draf opleggers
Bekijk Draf opleggers.

Draf Pe 5,5-7 huifopbouws

22 Draf Pe 5,5-7 huifopbouws
Bekijk Draf Pe 5,5-7 huifopbouws.
22 Draf huifopbouws
Bekijk Draf huifopbouws.

De meest verkochte oplegger-modellen van Draf zijn: Draf Pe 5,5-7, Draf Pd21-41, Draf Pe 4-5,5 en Draf Pe 9-21.