OB-46-JP OB-71-JP

OB-64-JP: E.s.v.e. Ta 12-20-r129

OB-64-JP Op deze pagina vind je alle informatie over OB–64–JP, een E.s.v.e. Ta 12-20-r129. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1990. De APK van deze Ta 12-20-r129 is vervallen op 25-05-2021 (bijna 4½ jaar geleden).

Wat wil je doen met OB-64-JP?

infoverkopentools

Specificaties van de OB-64-JP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk E.s.v.e.
Model Ta 12-20-r129
Kenteken OB-64-JP, OB–64–JP, OB 64 JP (gespeld: Otto Bernard Zes Vier Jan Pieter)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 200 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze E.s.v.e. Ta 12-20-r129 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-01-2011 (bijna 15 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-02-1990 (bijna 36 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-02-1990 (bijna 36 jaar geleden)
Vervaldatum APK 25-05-2021 (bijna 4½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OB64JP

14-02-1990 Eerste tenaamstelling in nederland
14-02-1990 Eerste toelating
20-01-2011 Huidige aanvang tenaamstelling
25-05-2021 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze E.s.v.e. Ta 12-20-r129 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 19.420 kg
Massa leeg voertuig 8580 kg
Toegestane maximum massa voertuig 28.000 kg
Wielbasis 820 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 28.000 kg
Schadeverleden Schades van deze E.s.v.e. Ta 12-20-r129 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze E.s.v.e. Ta 12-20-r129 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze E.s.v.e. Ta 12-20-r129 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze E.s.v.e. Ta 12-20-r129 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze E.s.v.e. Ta 12-20-r129 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze E.s.v.e. Ta 12-20-r129 opvragen

APK-gebreken van de OB64JP

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

20-05-2019 11:12 Richtingaanwijzer werkt niet (goed)
06-04-2020 15:39 Achteruitrijlicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze E.s.v.e. Ta 12-20-r129.

Bijwerkdatum OB-64-JP

De gegevens van deze E.s.v.e. Ta 12-20-r129 met kenteken OB64JP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze E.s.v.e. Ta 12-20-r129?

Schadeverleden van de OB 64 JP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1990? Of wil je de gedetailleerde waarde van OB64JP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Ta 12-20-r129 (OB64JP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OB-64-JP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OB–64–JP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MB-64-JP, een Suzuki Gs 850 motorfiets uit 1980.
  2. Verandering op plek 1: WB-64-JP, een Hobby Hobby aanhangwagen uit 1989.
  3. Verandering op plek 2: OH-64-JP, een H.t.f. Hzo-39 oplegger uit 2003.
  4. Verandering op plek 3: OB-34-JP, een Krone Szc 20 z oplegger uit 1990.
  5. Verandering op plek 3: OB-84-JP, een Shladot Sd92as oplegger uit 1990.
  6. Verandering op plek 5: OB-64-DP, een Pacton 3139 D oplegger uit 1989.
  7. Verandering op plek 5: OB-64-LP, een Van hool S212-vf oplegger uit 1990.
  8. Verandering op plek 6: OB-64-JL, een Vogelzang Vo sd 12 27 oplegger uit 1990.
  9. Verandering op plek 6: OB-64-JS, een Netam-fruehauf Oncr 44-327 oplegger uit 1990.

Meer kentekens met O, B, J en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, B, J en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 4 in OB64JP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OBJP-kentekens.

5 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

14-02-1990 (bijna 36 jaar geleden):
  1. OB-29-JP: Zie bijzonderheden Srp 3 meb
  2. OB-30-JP: Zie bijzonderheden Srp 3 meb
  3. OB-34-JP: Krone Szc 20 z
  4. OB-46-JP: Krone Szc 20 z
  5. OB-71-JP: Dijkstra Drvoc 18-28/13-28 at

Meer E.s.v.e. Ta 12-20-r129 op voertuig-zoeker.nl

E.s.v.e. Ta 12-20-r129 opleggers

één E.s.v.e. Ta 12-20-r129 oplegger
Bekijk E.s.v.e. Ta 12-20-r129 oplegger.
385 E.s.v.e. opleggers
Bekijk E.s.v.e. opleggers.

E.s.v.e. Ta 12-20-r129 voertuigen met gesloten opbouw

één E.s.v.e. Ta 12-20-r129 voertuig met gesloten opbouw
Bekijk E.s.v.e. Ta 12-20-r129 voertuig met gesloten opbouw.
43 E.s.v.e. voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk E.s.v.e. voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van E.s.v.e. zijn: E.s.v.e. Ea 12-9l, E.s.v.e. Tad12-10l-10lb, E.s.v.e. Ea 12-10b, E.s.v.e. Tad12-27/3l en E.s.v.e. Tad 12-10l-10lb.