OP-38-JT OP-40-JT

OP-39-JT: Faymonville Multimax

OP-39-JT Op deze pagina vind je alle informatie over OP–39–JT, een Faymonville Multimax. Het is een oplegger uit 2016. De APK van deze Multimax vervalt op 30-08-2026 (over bijna 1 jaar).

Wat wil je doen met OP-39-JT?

infoverkopentools

Specificaties van de OP-39-JT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Merk Faymonville
Model Multimax
Kenteken OP-39-JT, OP–39–JT, OP 39 JT (gespeld: Otto Pieter Drie Negen Jan Theodoor)
Type F-S43-1AAF
Uitvoering 3X200S
Typegoedkeuringsnummer e2*2007/46*0217*05
Variant F-001A
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer op r. balk
Schadeverleden Schades van deze Faymonville Multimax opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 30-08-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 30-08-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-08-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Vervaldatum APK 30-08-2026 (over bijna 1 jaar)

Tijdlijn van de OP39JT

30-08-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
30-08-2016 Eerste toelating
30-08-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
30-08-2021 Vorige vervaldatum apk
30-08-2022 Vorige vervaldatum apk
30-08-2023 Vorige vervaldatum apk
30-08-2024 Vorige vervaldatum apk
30-08-2025 Vorige vervaldatum apk
30-08-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Faymonville Multimax opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 38.900 kg
Massa leeg voertuig 13.100 kg
Toegestane maximum massa voertuig 52.000 kg
Wielbasis 1016 cm
Lengte voertuig 1360 cm
Breedte voertuig 254 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1190 cm
Technische maximale massa voertuig 58.600 kg
Hoogte voertuig 365 cm
Schadeverleden Schades van deze Faymonville Multimax opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 80 km/u
Schadeverleden Schades van deze Faymonville Multimax opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Faymonville Multimax opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 99
Carrosserie (omschrijving) Niet in deze lijst opgenomen carrosserie
Schadeverleden Schades van deze Faymonville Multimax opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 25.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Faymonville Multimax opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Faymonville Multimax opvragen

APK-gebreken van de OP39JT

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

06-08-2020 16:36 Banden op 1 as niet voorzien van dezelfde maataanduiding
06-08-2020 16:36 Band onvoldoende profiel
06-08-2020 16:36 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
22-07-2021 12:18 Vrije slag remcilinder te groot
22-07-2021 12:18 Schokdemper werkt niet (goed)
22-07-2021 12:18 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
22-07-2021 12:18 Band onvoldoende profiel
22-07-2021 12:18 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
22-07-2021 12:18 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
22-07-2021 12:18 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
22-07-2021 12:18 Stuurkogel te veel speling
07-07-2022 16:09 Band beschadigd
07-07-2022 16:09 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken
07-07-2022 16:09 Achterlicht werkt niet (goed)
07-07-2022 16:09 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
07-08-2023 16:28 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
07-08-2023 16:28 Band beschadigd
07-08-2023 16:28 Wiellager te veel speling
07-08-2023 16:28 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
07-08-2023 16:28 Stuurkogel te veel speling
22-08-2024 16:33 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
22-08-2024 16:33 Band beschadigd
22-08-2024 16:33 Schokdemper werkt niet (goed)
22-08-2024 16:33 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken
22-08-2024 16:33 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren

Schades bekijken van deze Faymonville Multimax.

Bijwerkdatum OP-39-JT

De gegevens van deze Faymonville Multimax met kenteken OP39JT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 01-09-2025.

Wat wil je doen met deze Faymonville Multimax?

Schadeverleden van de OP 39 JT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP39JT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Multimax (OP39JT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OP-39-JT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–39–JT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: NP-39-JT, een witte Renault 11 Gtd personenauto uit 1985.
  2. Verandering op plek 1: PP-39-JT, een bruine Opel Kadett personenauto uit 1974.
  3. Verandering op plek 2: ON-39-JT, een Burg O3-gc A5 oplegger uit 2014.
  4. Verandering op plek 2: OR-39-JT, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: OP-29-JT, een Krone N/a oplegger uit 2016.
  6. Verandering op plek 3: OP-49-JT, een Kwb P348-fs-h oplegger uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: OP-38-JT, een Faymonville Multimax oplegger uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: OP-39-HT, een Broshuis 3ucc-39/45 Fln oplegger uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: OP-39-KT, een Krone N/a oplegger uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: OP-39-JS, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: OP-39-JV, een Kraker Cf-200 oplegger uit 2016.

Meer kentekens met O, P, J en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, J en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 9 in OP39JT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPJT-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

30-08-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. OP-04-JV: Schmitz cargobull N/a
  2. OP-04-JX: Krone N/a
  3. OP-05-JX: Krone N/a
  4. OP-08-JX: Krone N/a
  5. OP-21-HT: Schmitz cargobull N/a
  6. OP-22-HT: Schmitz cargobull N/a
  7. OP-32-JT: Kempf Skm
  8. OP-40-JX: Schmitz cargobull N/a
  9. OP-49-KB: Draco Tza 122
  10. OP-50-KB: Groenewegen Ro-16-27 Anpc
  11. OP-52-JY: Talson Talson
  12. OP-58-KD: Heiwo N/a
  13. OP-61-JP: Schmitz cargobull N/a
  14. OP-62-JP: Schmitz cargobull N/a
  15. OP-74-JX: Krone N/a
  16. OP-76-JX: Krone N/a
  17. OP-79-JX: Krone N/a
  18. OP-86-JV: Krone N/a
  19. OP-88-JV: Krone N/a
  20. OP-88-JX: Krone N/a
  21. OP-89-JV: Krone N/a
  22. OP-89-JX: Krone N/a
  23. OP-92-JV: Krone N/a
  24. OP-94-JV: Krone N/a
  25. OP-94-JX: Krone N/a
  26. OP-95-JV: Krone N/a
  27. OP-99-JV: Krone N/a
  28. OR-91-RB: Schmitz cargobull N/a
  29. OR-92-RB: Schmitz cargobull N/a
  30. OS-73-TV: Schmitz cargobull N/a

Meer Faymonville Multimax op voertuig-zoeker.nl

Faymonville Multimax opleggers

95 Faymonville Multimax opleggers
Bekijk Faymonville Multimax opleggers.
945 Faymonville opleggers
Bekijk Faymonville opleggers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Faymonville zijn: Faymonville N/a, Faymonville Multimax, Faymonville Prefamax, Faymonville Telemax en Faymonville Ilo-3.