Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Floor |
Model | Fl0 12 30h |
Kenteken | OD-62-ST, OD–62–ST, OD 62 ST (gespeld: Otto Dirk Zes Twee Simon Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 055 cm v. voorste achteras |
Schadeverleden | Schades van deze Floor Fl0 12 30h opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 08-02-2020 (bijna 6 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 15-11-1995 (bijna 30 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 15-11-1995 (bijna 30 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 10-08-2026 (over bijna 1 jaar) |
Tijdlijn van de OD62ST |
|
15-11-1995 | Eerste tenaamstelling in nederland |
15-11-1995 | Eerste toelating |
08-02-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
02-08-2021 | Vorige vervaldatum apk |
10-08-2022 | Vorige vervaldatum apk |
10-08-2023 | Vorige vervaldatum apk |
10-08-2024 | Vorige vervaldatum apk |
10-08-2025 | Vorige vervaldatum apk |
10-08-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Floor Fl0 12 30h opvragen |
Laadvermogen | 32.480 kg |
Massa leeg voertuig | 9520 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 976 cm |
Breedte voertuig | 259 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1156 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Floor Fl0 12 30h opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Floor Fl0 12 30h opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Floor Fl0 12 30h opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Floor Fl0 12 30h opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Floor Fl0 12 30h opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Floor Fl0 12 30h opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
02-08-2019 11:54 | Band beschadigd |
02-08-2019 11:54 | Roestschade hulpbalk |
02-08-2019 11:54 | Montage band niet volgens voorschriften |
02-08-2019 11:54 | Stadslicht werkt niet (goed) |
02-08-2019 11:54 | Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
02-08-2019 11:54 | Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
02-08-2019 11:54 | Stootbalk ondeugdelijk |
02-08-2019 11:54 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
02-08-2019 11:54 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
19-06-2020 15:43 | Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
19-06-2020 15:43 | Hulpbalk gescheurd |
19-06-2020 15:43 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
19-06-2020 15:43 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
19-06-2020 15:43 | Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
19-06-2020 15:43 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
19-06-2020 15:43 | Stuurkogel te veel speling |
10-08-2021 15:50 | Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
10-08-2021 15:50 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
10-08-2021 15:50 | Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
10-08-2021 15:50 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
10-08-2021 15:50 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
13-06-2022 16:59 | Roestschade hulpbalk |
13-06-2022 16:59 | Roestschade dragende delen en verankeringen |
13-06-2022 16:59 | Hydraulisch besturingssysteem lekt |
13-06-2022 16:59 | Slang besturingssysteem beschadigd |
13-06-2022 16:59 | Hulpbalk gescheurd |
13-06-2022 16:59 | Rem- of parkeerremkabel gebroken |
13-07-2023 11:16 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
13-07-2023 11:16 | Remverschil op 1 as te groot |
13-07-2023 11:16 | Remcilinder vertoont te veel corrosie |
13-07-2023 11:16 | Hulpbalk gescheurd |
13-07-2023 11:16 | Achterlicht werkt niet (goed) |
13-07-2023 11:16 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
13-07-2023 11:16 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
01-07-2024 16:57 | Band beschadigd |
01-07-2024 16:57 | Roestschade hulpbalk |
01-07-2024 16:57 | Wiellager te veel speling |
01-07-2024 16:57 | Remcilinder vertoont te veel corrosie |
01-07-2024 16:57 | Roestschade hoofdbalk |
01-07-2024 16:57 | Stootbalk ondeugdelijk |
01-07-2024 16:57 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
01-07-2024 16:57 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
01-07-2024 16:57 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Schades bekijken van deze Floor Fl0 12 30h.
De gegevens van deze Floor Fl0 12 30h met kenteken OD62ST (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 12-08-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1995? Of wil je de gedetailleerde waarde van OD62ST weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OD-62-ST. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OD–62–ST één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, D, S en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 2 in OD62ST vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ODST-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ODÂ 62Â ST, gebruik dan onderstaande zoekbox: