Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Floor |
Model | Fluo-17-30h3 |
Kenteken | OJ-39-NN, OJ–39–NN, OJ 39 NN (gespeld: Otto Jan Drie Negen Nico Nico) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk t.p.v. voorste achteras |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1346-2046 cm Wielbasis: 0992-1692 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1160-1860 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Floor Fluo-17-30h3 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 08-10-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 16-11-2006 (bijna 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 16-11-2006 (bijna 19 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 04-01-2026 (over bijna 4 maanden) |
Tijdlijn van de OJ39NN |
|
16-11-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
16-11-2006 | Eerste toelating |
27-11-2006 | Vorige aanvang tenaamstelling |
03-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
08-10-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
04-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
04-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
04-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
04-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Floor Fluo-17-30h3 opvragen |
Laadvermogen | 34.040 kg |
Massa leeg voertuig | 12.960 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 47.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 47.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Floor Fluo-17-30h3 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Floor Fluo-17-30h3 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Floor Fluo-17-30h3 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Floor Fluo-17-30h3 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Floor Fluo-17-30h3 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Floor Fluo-17-30h3 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
18-12-2018 16:09 | Stuurkogel te veel speling |
16-12-2019 15:46 | Montage band niet volgens voorschriften |
16-12-2019 15:46 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
18-12-2020 10:59 | Band beschadigd |
18-12-2020 10:59 | Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
18-12-2020 10:59 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
04-01-2022 13:20 | Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
04-01-2022 13:20 | Hydraulisch besturingssysteem lekt |
04-01-2022 13:20 | Retroreflector ontbreekt |
04-01-2022 13:20 | Stuurkogel te veel speling |
27-12-2022 12:02 | Remverschil op 1 as te groot |
27-12-2022 12:02 | Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek |
Schades bekijken van deze Floor Fluo-17-30h3.
De gegevens van deze Floor Fluo-17-30h3 met kenteken OJ39NN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ39NN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-39-NN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–39–NN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, N en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 9 in OJ39NN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJNN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OJÂ 39Â NN, gebruik dan onderstaande zoekbox: