OK-43-JK OK-45-JK

OK-44-JK: Fluid Csp-d1-36-k

OK-44-JK Op deze pagina vind je alle informatie over OK–44–JK, een Fluid Csp-d1-36-k. Het is een tankwagen uit 2008. De APK van deze Csp-d1-36-k vervalt op 27-03-2026 (over bijna 7 maanden).

Wat wil je doen met OK-44-JK?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-44-JK

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk Fluid
Model Csp-d1-36-k
Kenteken OK-44-JK, OK–44–JK, OK 44 JK (gespeld: Otto Karel Vier Vier Jan Karel)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk v. vooras
Schadeverleden Schades van deze Fluid Csp-d1-36-k opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-04-2013 (ruim 12 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 27-03-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 20-03-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Vervaldatum APK 27-03-2026 (over bijna 7 maanden)

Tijdlijn van de OK44JK

20-03-2008 Eerste toelating
27-03-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
12-04-2013 Huidige aanvang tenaamstelling
27-03-2022 Vorige vervaldatum apk
27-03-2023 Vorige vervaldatum apk
27-03-2024 Vorige vervaldatum apk
27-03-2025 Vorige vervaldatum apk
27-03-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Fluid Csp-d1-36-k opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 33.000 kg
Massa leeg voertuig 9000 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 815 cm
Lengte voertuig 1160 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1025 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Fluid Csp-d1-36-k opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Fluid Csp-d1-36-k opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Fluid Csp-d1-36-k opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 11
Carrosserie (omschrijving) Tankwagen
Schadeverleden Schades van deze Fluid Csp-d1-36-k opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Fluid Csp-d1-36-k opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Fluid Csp-d1-36-k opvragen

APK-gebreken van de OK44JK

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

28-02-2020 15:18 Achterlicht werkt niet (goed)
28-02-2020 15:18 Stuurkogel te veel speling
02-02-2021 16:57 Achterlicht werkt niet (goed)
02-02-2021 16:57 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
09-03-2022 10:57 Roestschade bevestiging bovenbouw
07-02-2023 14:02 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
07-02-2023 14:02 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
07-02-2025 12:31 Remcilinder vertoont te veel corrosie
07-02-2025 12:31 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
07-02-2025 12:31 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
07-02-2025 12:31 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Schades bekijken van deze Fluid Csp-d1-36-k.

Bijwerkdatum OK-44-JK

De gegevens van deze Fluid Csp-d1-36-k met kenteken OK44JK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Fluid Csp-d1-36-k?

Schadeverleden van de OK 44 JK

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK44JK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Csp-d1-36-k (OK44JK)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-44-JK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–44–JK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-44-JK, een Bmw R100 Rt motorfiets uit 1990.
  2. Verandering op plek 2: OJ-44-JK, een Jumbo To 200 Se oplegger uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: OL-44-JK, een Krone Sd oplegger uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: OK-34-JK, een Kaessbohrer Sc oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: OK-54-JK, een Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fp 45 cool(sko 24) oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: OK-43-JK, een Schmitz cargobull Sko 24/l -13.62 fp 25-express(sko 24) oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-45-JK, een Schmitz cargobull Sko 24/l -13.62 fp 25-express(sko 24) oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: OK-44-HK, een Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fp 45 cool(sko 24) oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: OK-44-KK, een Pacton T3-001 oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: OK-44-JJ, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: OK-44-JL, een Krone Sd oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, J en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, J en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 4 in OK44JK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKJK-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

20-03-2008 (ruim 17 jaar geleden):
  1. OK-01-JB: Van eck Ut-3b
  2. OK-02-JB: Van eck Ut-3n
  3. OK-03-JB: Van eck Ut-3n
  4. OK-04-JB: Van eck Ut-3n
  5. OK-05-JB: Van eck Ut-3n
  6. OK-19-HT: Nooteboom Ovb-48-03v
  7. OK-21-JF: Knapen K200
  8. OK-22-GN: Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01)
  9. OK-23-GN: Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01)
  10. OK-26-HP: Floor Flo-12-20k1
  11. OK-31-GG: Groenewegen Dro-12-20
  12. OK-35-JF: Atm Oka 17/27
  13. OK-36-HV: Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fp 45 cool(sko 24)
  14. OK-36-JG: Floor Flo-18-30h2
  15. OK-37-HV: Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fp 45 cool(sko 24)
  16. OK-37-JG: Kennis Tpd.348.c
  17. OK-38-JG: Kennis Tpd.348.c-b
  18. OK-40-KV: Fliegl Sds 390
  19. OK-49-HY: Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01)
  20. OK-49-JF: Atm Oka 17/27
  21. OK-50-GB: Tracon trailers To 3
  22. OK-52-HS: Humbaur Hsa 2006
  23. OK-74-HZ: Veldhuizen P37-2
  24. OK-80-DX: Veldhuizen Sdo
  25. OK-86-JF: System trailer Tks27
  26. OK-92-HN: Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01)
  27. OK-93-HN: Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01)
  28. OK-96-FN: Veldhuizen P37-2
  29. ZZ-81-42: Broshuis 6absd-85
  30. ZZ-81-46: Nooteboom Euro-53-02(p)

Meer Fluid Csp-d1-36-k op voertuig-zoeker.nl

Fluid Csp-d1-36-k opleggers

één Fluid Csp-d1-36-k oplegger
Bekijk Fluid Csp-d1-36-k oplegger.
44 Fluid opleggers
Bekijk Fluid opleggers.

Fluid Csp-d1-36-k tankwagens

één Fluid Csp-d1-36-k tankwagen
Bekijk Fluid Csp-d1-36-k tankwagen.
44 Fluid tankwagens
Bekijk Fluid tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Fluid zijn: Fluid Csp-d2-36-k, Fluid Csp-d2-36k, Fluid Csp-39-d2/f, Fluid C36kez41 en Fluid C32kez41.