OK-58-KT OK-63-KT

OK-62-KT: Fluid Csp-d2-36-k

OK-62-KT Op deze pagina vind je alle informatie over OK–62–KT, een Fluid Csp-d2-36-k. Het is een tankwagen uit 2008. De APK van deze Csp-d2-36-k vervalt op 22-05-2026 (over bijna 9 maanden).

Wat wil je doen met OK-62-KT?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-62-KT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk Fluid
Model Csp-d2-36-k
Kenteken OK-62-KT, OK–62–KT, OK 62 KT (gespeld: Otto Karel Zes Twee Karel Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. v.
Schadeverleden Schades van deze Fluid Csp-d2-36-k opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-05-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-05-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-04-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Vervaldatum APK 22-05-2026 (over bijna 9 maanden)

Tijdlijn van de OK62KT

30-04-2008 Eerste toelating
09-05-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
13-05-2008 Huidige aanvang tenaamstelling
19-05-2022 Vorige vervaldatum apk
19-05-2023 Vorige vervaldatum apk
19-05-2024 Vorige vervaldatum apk
22-05-2025 Vorige vervaldatum apk
22-05-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Fluid Csp-d2-36-k opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 31.300 kg
Massa leeg voertuig 7700 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 731 cm
Lengte voertuig 1030 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 900 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Fluid Csp-d2-36-k opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Fluid Csp-d2-36-k opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Fluid Csp-d2-36-k opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 11
Carrosserie (omschrijving) Tankwagen
Schadeverleden Schades van deze Fluid Csp-d2-36-k opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Fluid Csp-d2-36-k opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Fluid Csp-d2-36-k opvragen

APK-gebreken van de OK62KT

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

19-05-2021 14:29 Doorgeroeste veerschotel gerepareerd
03-05-2023 16:55 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
22-05-2024 14:01 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
28-04-2025 15:07 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Schades bekijken van deze Fluid Csp-d2-36-k.

Bijwerkdatum OK-62-KT

De gegevens van deze Fluid Csp-d2-36-k met kenteken OK62KT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-05-2025.

Wat wil je doen met deze Fluid Csp-d2-36-k?

Schadeverleden van de OK 62 KT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK62KT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Csp-d2-36-k (OK62KT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-62-KT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–62–KT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-62-KT, een Yamaha Xv 750 virago motorfiets uit 1984.
  2. Verandering op plek 1: WK-62-KT, een Eriba Tr0ll aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OJ-62-KT, een Krone Sd oplegger uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: OL-62-KT, een System trailers Tfsh10 oplegger uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: OK-52-KT, een Lag O-3-39 01 oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 3: OK-72-KT, een Van eck Ut-3b oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-61-KT, een Broshuis 2 connect-3akcc oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 4: OK-63-KT, een Bulthuis Tsga07 oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: OK-62-JT, een Schmitz S35sd22ecs oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 5: OK-62-LT, een Schmitz cargobull Sko 24/l -13.62 fp 25-express(sko 24) oplegger uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: OK-62-KS, een Spitzer Sf2737pi oplegger uit 2008.
  12. Verandering op plek 6: OK-62-KV, een Faymonville Klhsa 2 oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, K en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, K en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 2 in OK62KT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKKT-kentekens.

Meer Fluid Csp-d2-36-k op voertuig-zoeker.nl

Fluid Csp-d2-36-k opleggers

twaalf Fluid Csp-d2-36-k opleggers
Bekijk Fluid Csp-d2-36-k opleggers.
44 Fluid opleggers
Bekijk Fluid opleggers.

Fluid Csp-d2-36-k tankwagens

twaalf Fluid Csp-d2-36-k tankwagens
Bekijk Fluid Csp-d2-36-k tankwagens.
44 Fluid tankwagens
Bekijk Fluid tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Fluid zijn: Fluid Csp-d2-36-k, Fluid Csp-d2-36k, Fluid Csp-39-d2/f, Fluid C36kez41 en Fluid C32kez41.