Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | Fruehauf |
Model | N/a |
Kenteken | OP-27-PL, OP–27–PL, OP 27 PL (gespeld: Otto Pieter Twee Zeven Pieter Lodewijk) |
Type | FST4FC |
Uitvoering | UEA0316S9201CCCC |
Typegoedkeuringsnummer | e2*2007/46*0039*07 |
Variant | CAP08 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op balk v. r. |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 23-01-2017 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 23-01-2017 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 23-01-2017 (bijna 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 06-02-2026 (over bijna 5 maanden) |
Tijdlijn van de OP27PL |
|
23-01-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
23-01-2017 | Eerste toelating |
23-01-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
23-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
23-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
06-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
06-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
06-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Fruehauf N/a opvragen |
Laadvermogen | 34.280 kg |
Massa leeg voertuig | 4720 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 899 cm |
Lengte voertuig | 1261 cm |
Breedte voertuig | 248 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1145 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Hoogte voertuig | 128 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 90 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf N/a opvragen |
De gegevens van deze Fruehauf N/a met kenteken OP27PL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP27PL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-27-PL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–27–PL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, P en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 7 in OP27PL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPPL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 27Â PL, gebruik dan onderstaande zoekbox: