OS-17-TG OS-19-TG

OS-18-TG: Fruehauf N/a

OS-18-TG Op deze pagina vind je alle informatie over OS–18–TG, een Fruehauf N/a. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2021. De APK van deze N/a is vervallen op 01-07-2025 (ruim 2 maanden geleden).

Wat wil je doen met OS-18-TG?

infoverkopentools

Specificaties van de OS-18-TG

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Fruehauf
Model N/a
Kenteken OS-18-TG, OS–18–TG, OS 18 TG (gespeld: Otto Simon Één Acht Theodoor Gerard)
Type FST4FC
Uitvoering AEA0316S9100CCC5
Typegoedkeuringsnummer e2*2007/46*0039*12
Variant CNP03
Europese voertuigcategorie O4
Schadeverleden Schades van deze Fruehauf N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-05-2021 (bijna 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-05-2021 (bijna 4½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-05-2021 (bijna 4½ jaar geleden)
Vervaldatum APK 01-07-2025 (ruim 2 maanden geleden)

Tijdlijn van de OS18TG

21-05-2021 Eerste tenaamstelling in nederland
21-05-2021 Eerste toelating
21-05-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
21-05-2022 Vorige vervaldatum apk
14-06-2023 Vorige vervaldatum apk
14-06-2023 Vorige vervaldatum apk
20-06-2024 Vorige vervaldatum apk
01-07-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Fruehauf N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 31.880 kg
Massa leeg voertuig 7120 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 899 cm
Lengte voertuig 1386 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1199 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Hoogte voertuig 400 cm
Schadeverleden Schades van deze Fruehauf N/a opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 90 km/u
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze Fruehauf N/a opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Fruehauf N/a opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Fruehauf N/a opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Fruehauf N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Fruehauf N/a opvragen

APK-gebreken van de OS18TG

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

14-06-2022 16:28 Band beschadigd
14-06-2022 16:28 Wiel of band niet goed afgeschermd
14-06-2022 16:28 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd
20-06-2023 14:31 Band beschadigd
20-06-2023 14:31 Gevaar losraken deel aan buitenzijde
20-06-2023 14:31 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Fruehauf N/a.

Bijwerkdatum OS-18-TG

De gegevens van deze Fruehauf N/a met kenteken OS18TG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 03-07-2025.

Wat wil je doen met deze Fruehauf N/a?

Schadeverleden van de OS 18 TG

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2021? Of wil je de gedetailleerde waarde van OS18TG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (OS18TG)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OS-18-TG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OS–18–TG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MS-18-TG, een Kawasaki Zz-r1100 motorfiets uit 1994.
  2. Verandering op plek 1: VS-18-TG, een Suzuki Samurai Commercial bedrijfsauto uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OR-18-TG, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2019.
  4. Verandering op plek 2: OT-18-TG, een Langendorf - oplegger uit 2021.
  5. Verandering op plek 3: OS-08-TG, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2021.
  6. Verandering op plek 3: OS-28-TG, een Kwb P348-fs-h oplegger uit 2021.
  7. Verandering op plek 4: OS-17-TG, een Meusburger Mps-3 oplegger uit 2007.
  8. Verandering op plek 4: OS-19-TG, een Geysen en verpoort Gheysen&verpoort s3620b oplegger uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: OS-18-SG, een Vf Minitrailer-maxivan oplegger uit 2018.
  10. Verandering op plek 5: OS-18-VG, een Groenewegen Dzo-15-24 oplegger uit 2021.
  11. Verandering op plek 6: OS-18-TF, een Ajk N/a oplegger uit 2021.
  12. Verandering op plek 6: OS-18-TH, een Chereau New cool oplegger uit 2021.

Meer kentekens met O, S, T en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, S, T en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 8 in OS18TG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OSTG-kentekens.

Meer Fruehauf N/a op voertuig-zoeker.nl

Fruehauf N/a opleggers

294 Fruehauf N/a opleggers
Bekijk Fruehauf N/a opleggers.
836 Fruehauf opleggers
Bekijk Fruehauf opleggers.

Fruehauf N/a voertuigen met gesloten opbouw

206 Fruehauf N/a voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Fruehauf N/a voertuigen met gesloten opbouw.
419 Fruehauf voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Fruehauf voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Fruehauf zijn: Fruehauf N/a, Fruehauf -, Fruehauf Oncr 39-327 a, Fruehauf Oncrs 22-110 a en Fruehauf Fruehauf.