Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Huifopbouw |
Merk | Fruehauf |
Model | N/a |
Kenteken | OT-96-NK, OT–96–NK, OT 96 NK (gespeld: Otto Theodoor Negen Zes Nico Karel) |
Type | FST4FC |
Uitvoering | AEA0316S9100CCC5 |
Typegoedkeuringsnummer | e2*2007/46*0039*14 |
Variant | CNP06 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 05-10-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 05-10-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 05-10-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 05-10-2025 (over 23 dagen) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 28-09-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OT96NK |
|
28-09-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
05-10-2022 | Eerste tenaamstelling in nederland |
05-10-2022 | Eerste toelating |
05-10-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
05-10-2023 | Vorige vervaldatum apk |
05-10-2024 | Vorige vervaldatum apk |
05-10-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Fruehauf N/a opvragen |
Laadvermogen | 32.540 kg |
Massa leeg voertuig | 6460 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 899 cm |
Lengte voertuig | 1394 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Hoogte voertuig | 400 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 90 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 06 |
Carrosserie (omschrijving) | Huifopbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf N/a opvragen |
De gegevens van deze Fruehauf N/a met kenteken OT96NK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT96NK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OT-96-NK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–96–NK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, N en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 6 in OT96NK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTNK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OTÂ 96Â NK, gebruik dan onderstaande zoekbox: