Het kenteken van deze Fruehauf Tcpc 39 (OJ69GX) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw) |
Merk | Fruehauf |
Model | Tcpc 39 |
Kenteken | OJ-69-GX, OJ–69–GX, OJ 69 GX (gespeld: Otto Jan Zes Negen Gerard Xantippe) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 230 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf Tcpc 39 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 30-06-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 30-03-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-03-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 14-07-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OJ69GX |
|
30-03-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
30-03-2006 | Eerste toelating |
14-10-2016 | Vorige aanvang tenaamstelling |
14-07-2021 | Vorige vervaldatum apk |
18-03-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
21-03-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
30-06-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
14-07-2022 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Fruehauf Tcpc 39 opvragen |
Laadvermogen | 34.060 kg |
Massa leeg voertuig | 4940 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 899 cm |
Lengte voertuig | 1261 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1145 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf Tcpc 39 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf Tcpc 39 opvragen |
Exportindicator | Ja |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf Tcpc 39 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 07 |
Carrosserie (omschrijving) | Afneembare bovenbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf Tcpc 39 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf Tcpc 39 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Fruehauf Tcpc 39 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
19-06-2020 10:10 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
24-06-2021 16:32 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Schades bekijken van deze Fruehauf Tcpc 39.
De gegevens van deze Fruehauf Tcpc 39 met kenteken OJ69GX (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 01-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ69GX weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-69-GX. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–69–GX één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, G en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 9 in OJ69GX vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJGX-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OJÂ 69Â GX, gebruik dan onderstaande zoekbox: