OJ-28-FR OJ-32-FR

OJ-30-FR: G.magyar S39bd3/ae

OJ-30-FR Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–30–FR, een G.magyar S39bd3/ae. Het is een geconditioneerd voertuig uit 2006. De APK van deze S39bd3/ae vervalt op 27-09-2025 (over 20 dagen).

Wat wil je doen met OJ-30-FR?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-30-FR

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Geconditioneerd voertuig
Merk G.magyar
Model S39bd3/ae
Kenteken OJ-30-FR, OJ–30–FR, OJ 30 FR (gespeld: Otto Jan Drie Nul Ferdinand Rudolf)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen schetsplaat 235 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze G.magyar S39bd3/ae opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-04-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-02-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-02-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Vervaldatum APK 27-09-2025 (over 20 dagen)

Tijdlijn van de OJ30FR

10-02-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
10-02-2006 Eerste toelating
16-04-2009 Huidige aanvang tenaamstelling
28-08-2021 Vorige vervaldatum apk
02-09-2022 Vorige vervaldatum apk
02-09-2023 Vorige vervaldatum apk
13-09-2024 Vorige vervaldatum apk
27-09-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze G.magyar S39bd3/ae opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 31.570 kg
Massa leeg voertuig 7430 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 773 cm
Lengte voertuig 1067 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1027 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze G.magyar S39bd3/ae opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze G.magyar S39bd3/ae opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze G.magyar S39bd3/ae opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 04
Carrosserie (omschrijving) Geconditioneerd met temperatuurregeling
Schadeverleden Schades van deze G.magyar S39bd3/ae opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze G.magyar S39bd3/ae opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze G.magyar S39bd3/ae opvragen

APK-gebreken van de OJ30FR

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

13-05-2019 11:25 Wiellager te veel speling
13-05-2019 11:25 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd)
13-05-2019 11:25 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
31-07-2020 15:59 Opspatafscherming ontbreekt
31-07-2020 15:59 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
31-07-2020 15:59 Remlicht werkt niet (goed)
31-07-2020 15:59 Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan
02-09-2021 15:53 Remslang schuurt langs enig deel
02-09-2021 15:53 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
02-09-2021 15:53 Hulpbalk gescheurd
02-09-2021 15:53 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd
13-09-2023 16:22 Retroreflector vertoont gebrek
13-09-2023 16:22 Wiel of band niet goed afgeschermd
13-09-2023 16:22 Luchtlekkage reminrichting
13-09-2023 16:22 Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan

Schades bekijken van deze G.magyar S39bd3/ae.

Bijwerkdatum OJ-30-FR

De gegevens van deze G.magyar S39bd3/ae met kenteken OJ30FR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze G.magyar S39bd3/ae?

Schadeverleden van de OJ 30 FR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ30FR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze S39bd3/ae (OJ30FR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-30-FR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–30–FR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-30-FR, een Kawasaki Zx550a motorfiets uit 1989.
  2. Verandering op plek 1: WJ-30-FR, een Fendt 410 A aanhangwagen uit 1992.
  3. Verandering op plek 2: OH-30-FR, een Bulthuis Tsta 25 oplegger uit 2003.
  4. Verandering op plek 2: OK-30-FR, een Benalu T43nl/multirunner oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: OJ-20-FR, een Schmitz S01 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 3: OJ-40-FR, een Sor iberica Sp71 oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 4: OJ-32-FR, een Pacton Tbz.230 oplegger uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: OJ-30-DR, een Pacton B3-001 oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: OJ-30-GR, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: OJ-30-FP, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2006.
  11. Verandering op plek 6: OJ-30-FS, een Lag O-3-39 01 oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, F en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, F en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in OJ30FR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJFR-kentekens.

Meer G.magyar S39bd3/ae op voertuig-zoeker.nl

G.magyar S39bd3/ae opleggers

negentien G.magyar S39bd3/ae opleggers
Bekijk G.magyar S39bd3/ae opleggers.
166 G.magyar opleggers
Bekijk G.magyar opleggers.

G.magyar S39bd3/ae geconditioneerd voertuigen

één G.magyar S39bd3/ae geconditioneerd voertuig
Bekijk G.magyar S39bd3/ae geconditioneerd voertuig.
één G.magyar geconditioneerd voertuig
Bekijk G.magyar geconditioneerd voertuig.

De meest verkochte oplegger-modellen van G.magyar zijn: G.magyar S39bd3/ae, G.magyar S43edd, G.magyar S43ebd, G.magyar Oplegger en G.magyar S40ebd.