OK-36-LV OK-40-LV

OK-38-LV: G.magyar S43ebt

OK-38-LV Op deze pagina vind je alle informatie over OK–38–LV, een G.magyar S43ebt. Het is een tankwagen uit 2008. De APK van deze S43ebt vervalt op 17-12-2025 (over ruim 3 maanden).

Wat wil je doen met OK-38-LV?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-38-LV

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk G.magyar
Model S43ebt
Kenteken OK-38-LV, OK–38–LV, OK 38 LV (gespeld: Otto Karel Drie Acht Lodewijk Victor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk
Schadeverleden Schades van deze G.magyar S43ebt opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-06-2021 (ruim 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-07-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 09-07-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Vervaldatum APK 17-12-2025 (over ruim 3 maanden)

Tijdlijn van de OK38LV

09-07-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
09-07-2008 Eerste toelating
19-06-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
26-07-2021 Vorige vervaldatum apk
10-09-2022 Vorige vervaldatum apk
10-09-2023 Vorige vervaldatum apk
20-09-2024 Vorige vervaldatum apk
17-12-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze G.magyar S43ebt opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.620 kg
Massa leeg voertuig 8880 kg
Toegestane maximum massa voertuig 43.500 kg
Wielbasis 767 cm
Lengte voertuig 1120 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 980 cm
Technische maximale massa voertuig 43.500 kg
Schadeverleden Schades van deze G.magyar S43ebt opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze G.magyar S43ebt opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze G.magyar S43ebt opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 11
Carrosserie (omschrijving) Tankwagen
Schadeverleden Schades van deze G.magyar S43ebt opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 13.500 kg
Schadeverleden Schades van deze G.magyar S43ebt opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze G.magyar S43ebt opvragen

APK-gebreken van de OK38LV

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

24-07-2020 16:30 Vrije slag remcilinder te groot
24-07-2020 16:30 Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd
24-07-2020 16:30 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd)
24-07-2020 16:30 Achterlicht werkt niet (goed)
24-07-2020 16:30 Veer gebroken of gescheurd
10-09-2021 16:48 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
10-09-2021 16:48 Schokdemper werkt niet (goed)
10-09-2021 16:48 Draaikransdelen ingesleten / te veel speling
10-09-2021 16:48 Slang besturingssysteem beschadigd
10-09-2021 16:48 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
10-09-2021 16:48 Remvertraging / remwerking parkeerrem onvoldoende
08-09-2022 16:30 Remverschil op 1 as te groot
08-09-2022 16:30 Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd
08-09-2022 16:30 Koppelinrichting niet deugdelijk bevestigd
08-09-2022 16:30 Achterlicht werkt niet (goed)
08-09-2022 16:30 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
20-09-2023 11:57 Remverschil op 1 as te groot
20-09-2023 11:57 Bedieningsorgaan parkeerrem niet vergrendelbaar
20-09-2023 11:57 Gevaar losraken deel aan buitenzijde
20-09-2023 11:57 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
20-09-2023 11:57 Remvertraging bedrijfsrem slecht (< 50% awet)
20-09-2023 11:57 Stuurkogel te veel speling

Schades bekijken van deze G.magyar S43ebt.

Bijwerkdatum OK-38-LV

De gegevens van deze G.magyar S43ebt met kenteken OK38LV (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze G.magyar S43ebt?

Schadeverleden van de OK 38 LV

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK38LV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze S43ebt (OK38LV)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-38-LV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–38–LV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-38-LV, een Yamaha Xj 750 motorfiets uit 1982.
  2. Verandering op plek 1: WK-38-LV, een Caravelair B3300 aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OH-38-LV, een Van hool 3b2011 oplegger uit 2004.
  4. Verandering op plek 2: OL-38-LV, een Vogelzang Vo-15-27-sz oplegger uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: OK-28-LV, een Van hool 3b2014 oplegger uit 2010.
  6. Verandering op plek 3: OK-58-LV, een Groenewegen Dro-15-27 B oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-36-LV, een Van hool 3b2014 oplegger uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: OK-38-KV, een Daf Yaa 602 oplegger uit 1954.
  9. Verandering op plek 5: OK-38-NV, een Groenewegen Dro-12-20 oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: OK-38-LT, een Krone Sd oplegger uit 2009.
  11. Verandering op plek 6: OK-38-LX, een Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01) oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, L en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, L en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 8 in OK38LV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKLV-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

09-07-2008 (ruim 17 jaar geleden):
  1. OK-04-NJ: Nooteboom Mco-48-03
  2. OK-06-LP: Veldhuizen P33-2
  3. OK-10-JT: Pacton B2-001
  4. OK-11-JT: Pacton B2-001
  5. OK-17-JT: Pacton B2-001
  6. OK-22-LD: Pacton B3-001
  7. OK-24-LD: Pacton B3-001
  8. OK-33-LH: D-tec Ft-43-03v
  9. OK-40-DT: Broshuis 42n5-eu
  10. OK-48-NS: Spitzer -
  11. OK-55-NS: Vogelzang Vo2-stg-12-18-gsl
  12. OK-58-LY: Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fp 45 cool(sko 24)
  13. OK-59-NS: Langendorf Ska 27-8,25 m
  14. OK-61-NG: Veldhuizen Sdo
  15. OK-63-LZ: Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01)
  16. OK-65-LT: Veldhuizen Do
  17. OK-68-NS: Van eck P t-1 b i
  18. OK-73-NS: Groenewegen Roz-15-27 pcb
  19. OK-77-NT: Renders Roc 16.27 cc
  20. OK-79-LZ: Pacton B1-001
  21. OK-82-NR: Floor Flo-12-20k1
  22. OK-84-NP: Floor Flo-12-20k1
  23. OK-89-NT: Renders Roc 16.27 cc
  24. OK-90-NT: Renders Roc 16.27 cc
  25. OK-91-NT: Renders Roc 16.27 cc
  26. OL-41-GT: Mirofret Trs-31-f-1355-s-1
  27. OR-23-FJ: Meusburger Mps-3
  28. OR-92-GX: Meusburger Mps3
  29. OV-65-KN: Saxas Skd 73-5-m-s

Meer G.magyar S43ebt op voertuig-zoeker.nl

G.magyar S43ebt opleggers

zes G.magyar S43ebt opleggers
Bekijk G.magyar S43ebt opleggers.
166 G.magyar opleggers
Bekijk G.magyar opleggers.

G.magyar S43ebt tankwagens

zes G.magyar S43ebt tankwagens
Bekijk G.magyar S43ebt tankwagens.
172 G.magyar tankwagens
Bekijk G.magyar tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van G.magyar zijn: G.magyar S39bd3/ae, G.magyar S43edd, G.magyar S43ebd, G.magyar Oplegger en G.magyar S40ebd.