Voertuigsoort | Oplegger |
Merk | Gniotpol |
Model | N/a |
Kenteken | OT-40-RJ, OT–40–RJ, OT 40 RJ (gespeld: Otto Theodoor Vier Nul Rudolf Jan) |
Type | GN1 |
Uitvoering | Z2 |
Typegoedkeuringsnummer | e32*2007/46*0172*05 |
Variant | FP |
Europese voertuigcategorie | O3 |
Schadeverleden | Schades van deze Gniotpol N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 09-12-2022 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 09-12-2022 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 09-12-2022 (ruim 2½ jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 09-12-2025 (over ruim 3 maanden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 07-12-2022 (ruim 2½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OT40RJ |
|
07-12-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
09-12-2022 | Eerste tenaamstelling in nederland |
09-12-2022 | Eerste toelating |
09-12-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
09-12-2023 | Vorige vervaldatum apk |
09-12-2024 | Vorige vervaldatum apk |
09-12-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Gniotpol N/a opvragen |
Laadvermogen | 11.900 kg |
Massa leeg voertuig | 6100 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 18.000 kg |
Wielbasis | 680 cm |
Lengte voertuig | 1112 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 928 cm |
Technische maximale massa voertuig | 18.000 kg |
Hoogte voertuig | 400 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Gniotpol N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Gniotpol N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Gniotpol N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 99 |
Carrosserie (omschrijving) | Niet in deze lijst opgenomen carrosserie |
Schadeverleden | Schades van deze Gniotpol N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 8000 kg |
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig | 8000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Gniotpol N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Gniotpol N/a opvragen |
De gegevens van deze Gniotpol N/a met kenteken OT40RJ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT40RJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OT-40-RJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–40–RJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, R en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in OT40RJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTRJ-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OTÂ 40Â RJ, gebruik dan onderstaande zoekbox: