KentekencheckOpleggerGroenewegen40.05 cc-16-27OK-81-JT: Groenewegen 40.05 cc-16-27 (voertuig met afneembare bovenbouw)
OK-80-JT
OK-82-JT
OK-81-JT: Groenewegen 40.05 cc-16-27
Op deze pagina vind je alle informatie over OK–81–JT, een Groenewegen 40.05 cc-16-27.
Het is een
voertuig met afneembare bovenbouw uit 2008.
De APK van deze 40.05 cc-16-27 vervalt op 10-04-2026 (over ruim 7 maanden).
Specificaties van de OK-81-JT
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
23-03-2012 (ruim 13 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
08-04-2008 (ruim 17 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
08-04-2008 (ruim 17 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
10-04-2026 (over ruim 7 maanden) |
Tijdlijn van de OK81JT
|
08-04-2008 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
08-04-2008 |
Eerste toelating |
23-03-2012 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
10-04-2022 |
Vorige vervaldatum apk |
10-04-2023 |
Vorige vervaldatum apk |
10-04-2024 |
Vorige vervaldatum apk |
10-04-2025 |
Vorige vervaldatum apk |
10-04-2026 |
Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Groenewegen 40.05 cc-16-27 opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
37.760 kg |
Massa leeg voertuig |
5240 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
43.000 kg |
Wielbasis |
951 cm |
Lengte voertuig |
1240 cm |
Breedte voertuig |
246 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig |
1104 cm |
Technische maximale massa voertuig |
43.000 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze Groenewegen 40.05 cc-16-27 opvragen |
APK-gebreken van de OK81JT
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
20-03-2020 16:55 |
Remschijf vertoont slijtage met kans op breuk |
20-03-2020 16:55 |
Remcilinder vertoont te veel corrosie |
20-03-2020 16:55 |
Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet) |
20-03-2020 16:55 |
Hoofdbalk gescheurd |
20-03-2020 16:55 |
Hulpbalk gescheurd |
16-02-2021 16:31 |
Band beschadigd |
16-02-2021 16:31 |
Veerbevestiging ondeugdelijk |
16-02-2021 16:31 |
Veerstrop as zit los |
16-02-2021 16:31 |
Hoofdbalk gescheurd |
15-02-2022 16:33 |
Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
15-02-2022 16:33 |
Hoofdbalk gescheurd |
15-02-2022 16:33 |
Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
15-02-2022 16:33 |
Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
14-02-2023 16:31 |
Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
14-02-2023 16:31 |
Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
14-02-2023 16:31 |
Hoofdbalk gescheurd |
13-02-2024 16:52 |
Band beschadigd |
13-02-2024 16:52 |
Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt |
13-02-2024 16:52 |
As of wielgeleidingselement ondeugdelijk |
13-02-2024 16:52 |
Achterlicht werkt niet (goed) |
13-02-2024 16:52 |
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Schades bekijken van deze Groenewegen 40.05 cc-16-27.
Bijwerkdatum OK-81-JT
De gegevens van deze Groenewegen 40.05 cc-16-27 met kenteken OK81JT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Wat wil je doen met deze Groenewegen 40.05 cc-16-27?
Schadeverleden van de OKÂ 81Â JT
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OK81JT weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 81Â JT, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Groenewegen 40.05 cc-16-27 op voertuig-zoeker.nl
Groenewegen 40.05 cc-16-27 opleggers
- vier Groenewegen 40.05 cc-16-27 opleggers
- Bekijk Groenewegen 40.05 cc-16-27 opleggers.
- 5.382 Groenewegen opleggers
- Bekijk Groenewegen opleggers.
Groenewegen 40.05 cc-16-27 voertuigen met afneembare bovenbouw
- vier Groenewegen 40.05 cc-16-27 voertuigen met afneembare bovenbouw
- Bekijk Groenewegen 40.05 cc-16-27 voertuigen met afneembare bovenbouw.
- 556 Groenewegen voertuigen met afneembare bovenbouw
- Bekijk Groenewegen voertuigen met afneembare bovenbouw.
De meest verkochte oplegger-modellen van Groenewegen zijn:
Groenewegen Dro-14-27,
Groenewegen Dro-12-27,
Groenewegen Dro-12-20,
Groenewegen Dro-10-10 en
Groenewegen 30cc-14-27.