Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Groenewegen |
Model | Dro-10-10 |
Kenteken | OG-50-BY, OG–50–BY, OG 50 BY (gespeld: Otto Gerard Vijf Nul Bernard Ypsilon) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 150 cm v. achteras |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1085-1105 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 950-970 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-10-10 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 10-07-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 15-09-1999 (bijna 26 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 15-09-1999 (bijna 26 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 12-05-2026 (over ruim 8 maanden) |
Tijdlijn van de OG50BY |
|
15-09-1999 | Eerste tenaamstelling in nederland |
15-09-1999 | Eerste toelating |
10-07-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
12-05-2022 | Vorige vervaldatum apk |
12-05-2023 | Vorige vervaldatum apk |
12-05-2024 | Vorige vervaldatum apk |
12-05-2025 | Vorige vervaldatum apk |
12-05-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Groenewegen Dro-10-10 opvragen |
Laadvermogen | 13.400 kg |
Massa leeg voertuig | 6600 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 20.000 kg |
Wielbasis | 750 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 20.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-10-10 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-10-10 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-10-10 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-10-10 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 10.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-10-10 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-10-10 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
01-05-2019 14:29 | Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
01-05-2019 14:29 | Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
01-05-2019 14:29 | (Zij-)markeringslicht niet volgens voorschriften |
14-04-2021 11:27 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
14-04-2021 11:27 | Stootbalk ondeugdelijk |
11-05-2022 14:49 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
11-05-2022 14:49 | Achterlicht werkt niet (goed) |
11-05-2022 14:49 | Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd |
03-05-2023 15:27 | Stadslicht werkt niet (goed) |
03-05-2023 15:27 | Stootbalk ontbreekt |
03-05-2023 15:27 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
Schades bekijken van deze Groenewegen Dro-10-10.
De gegevens van deze Groenewegen Dro-10-10 met kenteken OG50BY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 14-05-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1999? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG50BY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OG-50-BY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–50–BY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, B en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in OG50BY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGBY-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OGÂ 50Â BY, gebruik dan onderstaande zoekbox: