OF-51-JT OF-55-JT

OF-53-JT: Groenewegen Dro-12-27

OF-53-JT Op deze pagina vind je alle informatie over OF–53–JT, een Groenewegen Dro-12-27. Het is een open wagen met vast dak uit 1997. De APK van deze Dro-12-27 is vervallen op 02-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OF-53-JT?

infoverkopentools

Specificaties van de OF-53-JT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen met vast dak
Merk Groenewegen
Model Dro-12-27
Kenteken OF-53-JT, OF–53–JT, OF 53 JT (gespeld: Otto Ferdinand Vijf Drie Jan Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 200 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dro-12-27 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 04-10-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-12-1997 (bijna 28 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-12-1997 (bijna 28 jaar geleden)
Vervaldatum APK 02-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OF53JT

17-12-1997 Eerste tenaamstelling in nederland
17-12-1997 Eerste toelating
08-03-2012 Vorige aanvang tenaamstelling
15-02-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
02-05-2022 Huidige vervaldatum apk
04-10-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Groenewegen Dro-12-27 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 32.940 kg
Massa leeg voertuig 6060 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 911 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dro-12-27 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dro-12-27 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dro-12-27 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dro-12-27 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dro-12-27 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dro-12-27 opvragen

APK-gebreken van de OF53JT

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

27-03-2020 14:02 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
27-03-2020 14:02 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
16-03-2021 16:55 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
16-03-2021 16:55 Remverschil op 1 as te groot
16-03-2021 16:55 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Schades bekijken van deze Groenewegen Dro-12-27.

Bijwerkdatum OF-53-JT

De gegevens van deze Groenewegen Dro-12-27 met kenteken OF53JT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Groenewegen Dro-12-27?

Schadeverleden van de OF 53 JT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1997? Of wil je de gedetailleerde waarde van OF53JT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Dro-12-27 (OF53JT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OF-53-JT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OF–53–JT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: LF-53-JT, een grijze Bmw 323i Automatic baur tc personenauto uit 1984.
  2. Verandering op plek 2: OD-53-JT, een Van berne Opl 20 oplegger uit 1994.
  3. Verandering op plek 2: OH-53-JT, een E.s.v.e. Ta12-27/3l oplegger uit 1989.
  4. Verandering op plek 4: OF-51-JT, een Groenewegen Dro-12-27 oplegger uit 1997.
  5. Verandering op plek 4: OF-54-JT, een Groenewegen Dro-12-27 oplegger uit 1997.
  6. Verandering op plek 5: OF-53-GT, een Floor Flo-17-30h oplegger uit 1997.
  7. Verandering op plek 5: OF-53-PT, een Netam-fruehauf Oncrk 22 110 A oplegger uit 1998.
  8. Verandering op plek 6: OF-53-JP, een Burg Bpo 12-27 z oplegger uit 1997.
  9. Verandering op plek 6: OF-53-JX, een Van hool 2b0022 oplegger uit 1992.

Meer kentekens met O, F, J en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, F, J en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 3 in OF53JT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OFJT-kentekens.

13 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

17-12-1997 (bijna 28 jaar geleden):
  1. OF-01-JV: Krone Sdp 24 tl1
  2. OF-50-JT: Groenewegen Dro-12-27
  3. OF-51-JT: Groenewegen Dro-12-27
  4. OF-54-JT: Groenewegen Dro-12-27
  5. OF-55-JT: Groenewegen Dro-12-20
  6. OF-56-JT: Groenewegen Dro-12-20
  7. OF-57-JT: Groenewegen Dro-12-20
  8. OF-58-JT: Groenewegen Dro-12-20
  9. OF-59-JT: Groenewegen Dro-12-20
  10. OF-67-JT: Groenewegen Dro-12-27
  11. OF-68-JT: Groenewegen Dro-12-27
  12. OF-69-KD: Gofa Db 26 5 1 gum
  13. OF-70-KD: Gofa Db 26 5 1 gum

Meer Groenewegen Dro-12-27 op voertuig-zoeker.nl

Groenewegen Dro-12-27 opleggers

560 Groenewegen Dro-12-27 opleggers
Bekijk Groenewegen Dro-12-27 opleggers.
5.382 Groenewegen opleggers
Bekijk Groenewegen opleggers.

Groenewegen Dro-12-27 open wagens met vast dak

95 Groenewegen Dro-12-27 open wagens met vast dak
Bekijk Groenewegen Dro-12-27 open wagens met vast dak.
160 Groenewegen open wagens met vast dak
Bekijk Groenewegen open wagens met vast dak.

De meest verkochte oplegger-modellen van Groenewegen zijn: Groenewegen Dro-14-27, Groenewegen Dro-12-27, Groenewegen Dro-12-20, Groenewegen Dro-10-10 en Groenewegen 30cc-14-27.