Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Groenewegen |
Model | Dro-14-18 |
Kenteken | OP-02-DL, OP–02–DL, OP 02 DL (gespeld: Otto Pieter Nul Twee Dirk Lodewijk) |
Type | DRO-14-18 BB |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. achteras |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 40000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-18 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 07-03-2023 (bijna 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 05-02-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 05-02-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 13-04-2026 (over ruim 7 maanden) |
Tijdlijn van de OP02DL |
|
05-02-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
05-02-2016 | Eerste toelating |
05-02-2016 | Vorige aanvang tenaamstelling |
08-03-2022 | Vorige vervaldatum apk |
07-03-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
13-04-2023 | Vorige vervaldatum apk |
13-04-2024 | Vorige vervaldatum apk |
13-04-2025 | Vorige vervaldatum apk |
13-04-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Groenewegen Dro-14-18 opvragen |
Laadvermogen | 22.880 kg |
Massa leeg voertuig | 9120 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 32.000 kg |
Wielbasis | 905 cm |
Lengte voertuig | 1387 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 32.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-18 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-18 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-18 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-18 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 14.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-18 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-18 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
13-04-2022 16:23 | Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
13-04-2022 16:23 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
13-04-2022 16:23 | Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd |
29-03-2023 11:38 | Band beschadigd |
03-04-2024 10:22 | Achterlicht werkt niet (goed) |
03-04-2024 10:22 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Schades bekijken van deze Groenewegen Dro-14-18.
De gegevens van deze Groenewegen Dro-14-18 met kenteken OP02DL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP02DL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-02-DL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–02–DL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, D en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 2 in OP02DL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPDL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 02Â DL, gebruik dan onderstaande zoekbox: