Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Groenewegen |
Model | Dro-14-18b |
Kenteken | OP-72-ZJ, OP–72–ZJ, OP 72 ZJ (gespeld: Otto Pieter Zeven Twee Zaandam Jan) |
Type | DRO-14-18B |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk by hart koppeling |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 40000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-18b opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 17-10-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 13-10-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 13-10-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 13-10-2025 (over ruim 1 maand) |
Tijdlijn van de OP72ZJ |
|
13-10-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
13-10-2017 | Eerste toelating |
17-10-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
13-10-2021 | Vorige vervaldatum apk |
13-10-2022 | Vorige vervaldatum apk |
13-10-2023 | Vorige vervaldatum apk |
13-10-2024 | Vorige vervaldatum apk |
13-10-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Groenewegen Dro-14-18b opvragen |
Laadvermogen | 24.020 kg |
Massa leeg voertuig | 7980 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 32.000 kg |
Wielbasis | 791 cm |
Lengte voertuig | 1192 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 996 cm |
Technische maximale massa voertuig | 32.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-18b opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-18b opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-18b opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-18b opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 14.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-18b opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-18b opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
01-09-2020 16:40 | Band beschadigd |
01-09-2020 16:40 | Luchtlekkage reminrichting |
11-10-2022 16:10 | Accu ondeugdelijk bevestigd |
11-10-2022 16:10 | Band onvoldoende profiel |
04-09-2023 10:56 | Vrije slag remcilinder te groot |
04-09-2023 10:56 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
04-09-2023 10:56 | Stootbalk naar achteren omgebogen |
Schades bekijken van deze Groenewegen Dro-14-18b.
De gegevens van deze Groenewegen Dro-14-18b met kenteken OP72ZJ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP72ZJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-72-ZJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–72–ZJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, Z en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 2 in OP72ZJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPZJ-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 72Â ZJ, gebruik dan onderstaande zoekbox: