Het kenteken van deze Groenewegen Dro-14-27 (OK15HS) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Groenewegen |
Model | Dro-14-27 |
Kenteken | OK-15-HS, OK–15–HS, OK 15 HS (gespeld: Otto Karel Één Vijf Hendrik Simon) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk t.p.v. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-27 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 14-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 11-04-2008 (ruim 17 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 11-04-2008 (ruim 17 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 07-08-2023 (ruim 2 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OK15HS |
|
11-04-2008 | Eerste tenaamstelling in nederland |
11-04-2008 | Eerste toelating |
30-11-2015 | Vorige aanvang tenaamstelling |
07-08-2021 | Vorige vervaldatum apk |
07-08-2022 | Vorige vervaldatum apk |
07-08-2023 | Huidige vervaldatum apk |
04-06-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
14-06-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Groenewegen Dro-14-27 opvragen |
Laadvermogen | 33.210 kg |
Massa leeg voertuig | 7790 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 41.000 kg |
Wielbasis | 879 cm |
Lengte voertuig | 1386 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 41.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-27 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-27 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-27 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-27 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 14.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-27 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-14-27 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
06-08-2019 12:13 | Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
01-07-2020 16:45 | Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
01-07-2020 16:45 | Remcilinder vertoont te veel corrosie |
13-07-2021 16:21 | Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
13-07-2021 16:21 | Retroreflector vertoont gebrek |
11-07-2022 10:56 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
11-07-2022 10:56 | Remlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Groenewegen Dro-14-27.
De gegevens van deze Groenewegen Dro-14-27 met kenteken OK15HS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 16-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK15HS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-15-HS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–15–HS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, H en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 5 in OK15HS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKHS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 15Â HS, gebruik dan onderstaande zoekbox: