OK-22-TP OK-24-TP

OK-23-TP: Groenewegen Dro-14-27

OK-23-TP Op deze pagina vind je alle informatie over OK–23–TP, een Groenewegen Dro-14-27. Het is een open wagen uit 2010. De APK van deze Dro-14-27 is vervallen op 01-12-2023 (bijna 2 jaar geleden).

Wat wil je doen met OK-23-TP?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-23-TP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Groenewegen
Model Dro-14-27
Kenteken OK-23-TP, OK–23–TP, OK 23 TP (gespeld: Otto Karel Twee Drie Theodoor Pieter)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dro-14-27 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 17-05-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-01-2010 (bijna 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 07-01-2010 (bijna 16 jaar geleden)
Vervaldatum APK 01-12-2023 (bijna 2 jaar geleden)

Tijdlijn van de OK23TP

07-01-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
07-01-2010 Eerste toelating
05-11-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
12-02-2022 Vorige vervaldatum apk
24-02-2023 Vorige vervaldatum apk
17-05-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
01-12-2023 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Groenewegen Dro-14-27 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.480 kg
Massa leeg voertuig 6520 kg
Toegestane maximum massa voertuig 41.000 kg
Wielbasis 911 cm
Lengte voertuig 1386 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 41.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dro-14-27 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dro-14-27 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dro-14-27 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dro-14-27 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 14.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dro-14-27 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dro-14-27 opvragen

APK-gebreken van de OK23TP

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

07-02-2020 13:19 Remverschil op 1 as te groot
07-02-2020 13:19 Achterlicht werkt niet (goed)
07-02-2020 13:19 Achterlicht glas gerepareerd of bewerkt
24-02-2022 14:51 Verlichting asymmetrisch t.o.v. het midden
24-02-2022 14:51 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet)
24-02-2022 14:51 Remlicht werkt niet (goed)
24-02-2022 14:51 Borging remonderdelen ontbreekt
01-12-2022 14:10 Koppelingspen te veel gesleten
01-12-2022 14:10 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
01-12-2022 14:10 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Schades bekijken van deze Groenewegen Dro-14-27.

Bijwerkdatum OK-23-TP

De gegevens van deze Groenewegen Dro-14-27 met kenteken OK23TP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Groenewegen Dro-14-27?

Schadeverleden van de OK 23 TP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK23TP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Dro-14-27 (OK23TP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-23-TP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–23–TP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-23-TP, een Kawasaki Vn 1500 a motorfiets uit 1991.
  2. Verandering op plek 1: PK-23-TP, een grijze Peugeot 305 personenauto uit 1986.
  3. Verandering op plek 2: OJ-23-TP, een Pacton T3-010 oplegger uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: OL-23-TP, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: OK-13-TP, een Nfp eurotrailer Sks 27-7.5 oplegger uit 2007.
  6. Verandering op plek 3: OK-33-TP, een Lag O3-cc 70 oplegger uit 2009.
  7. Verandering op plek 4: OK-22-TP, een Groenewegen Dro-14-27 oplegger uit 2009.
  8. Verandering op plek 4: OK-24-TP, een Groenewegen Dro-14-27 oplegger uit 2010.
  9. Verandering op plek 5: OK-23-SP, een Hoenkhaus 12/5/s/da/l/l oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 5: OK-23-VP, een Pacton T3-001 oplegger uit 2010.
  11. Verandering op plek 6: OK-23-TL, een Renders Roc 16.30 oplegger uit 2009.
  12. Verandering op plek 6: OK-23-TR, een Vma Fv2006 oplegger uit 2009.

Meer kentekens met O, K, T en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, T en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 3 in OK23TP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKTP-kentekens.

Meer Groenewegen Dro-14-27 op voertuig-zoeker.nl

Groenewegen Dro-14-27 opleggers

1.379 Groenewegen Dro-14-27 opleggers
Bekijk Groenewegen Dro-14-27 opleggers.
5.381 Groenewegen opleggers
Bekijk Groenewegen opleggers.

Groenewegen Dro-14-27 open wagens

1.011 Groenewegen Dro-14-27 open wagens
Bekijk Groenewegen Dro-14-27 open wagens.
2.018 Groenewegen open wagens
Bekijk Groenewegen open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Groenewegen zijn: Groenewegen Dro-14-27, Groenewegen Dro-12-27, Groenewegen Dro-12-20, Groenewegen Dro-10-10 en Groenewegen 30cc-14-27.